woestijn kit kan ik niet verzilveren

door 16e592813fe69a72
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

woestijn kit kan ik niet verzilveren

★★★ Newbie

Heey,

 

ik heb de game inmiddels een week of 2 a 3 maar kan de woestijn luxe kit niet verzilveren.

op elk platform blijft er een prijs aan hangen.

ik heb ook al geprobeerd om de cash en cookies van origin te verwijderen maar dat heeft geen zin gehad.

wat kan ik hier aan doen?

Bericht 1 van 6 (312 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: woestijn kit kan ik niet verzilveren

Community Manager
Hoi @16e592813fe69a72,

Wat je ook kan proberen is om een item van de galerij te downloaden die items van de Woestijn Luxe kit gebruikt. Dan kan je via dat menu de kit claimen.

Als dat ook echt niet werkt, dan kan je altijd contact opnemen met onze live support. Zij kunnen de kit direct aan je account toevoegen. Je kan via de volgende link contact met hun opnemen:

https://help.ea.com/nl/contact-us/

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other

In thread bekijken

Bericht 6 van 6 (270 Weergaven)

Alle reacties

Re: woestijn kit kan ik niet verzilveren

Champion

Hey @16e592813fe69a72,

 

Zou je willen aangeven via welk kanaal je het basisspel van De Sims hebt aangeschaft en op welk systeem jij speelt? Origin, de EA App of Steam bijvoorbeeld en het systeem Windows, Mac of console. 

Hoe meer informatie je geeft hoe beter we je kunnen helpen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 6 (299 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: woestijn kit kan ik niet verzilveren

★★★ Newbie

Ik heb de game aangeschaft via origin en ik speel op een windows laptop.

 

Goetjed@@

Bericht 3 van 6 (293 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: woestijn kit kan ik niet verzilveren

Champion

Als je de Origin cache hebt geleegd via de informatie in deze link: Cache wissen om problemen met je games op te lossen (ea.com) heb je daarna ook al eens geprobeerd met uitloggen uit Origin en daarna opnieuw weer inloggen in Origin, @16e592813fe69a72?

 

Kijk vooral ook eens in de spelbibliotheek bij De Sims 4. Klik op de tegel en daarna in de regel eronder op meer en vervolgens op Kits.

 

Schermafbeelding 2022-07-07 133337-1.png

 

Als het goed is zou je de Kit daar gratis kunnen downloaden. Laat even weten of het hiermee is gelukt. 

 

Veel succes. Fingers crossed

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 6 (284 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: woestijn kit kan ik niet verzilveren

★★★ Newbie

Dit heb ik inderdaad allemaal al eens geprobeerd. Ik had al heel google afgezocht voor ik jullie een bericht stuurde maar ongeacht wat ik doe of waar ik kijk er staat altijd €4.99 bij

Bericht 5 van 6 (278 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: woestijn kit kan ik niet verzilveren

Community Manager
Hoi @16e592813fe69a72,

Wat je ook kan proberen is om een item van de galerij te downloaden die items van de Woestijn Luxe kit gebruikt. Dan kan je via dat menu de kit claimen.

Als dat ook echt niet werkt, dan kan je altijd contact opnemen met onze live support. Zij kunnen de kit direct aan je account toevoegen. Je kan via de volgende link contact met hun opnemen:

https://help.ea.com/nl/contact-us/

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 6 van 6 (271 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help