Re: wensen sims 4

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

wensen sims 4

★★★ Newbie

Wanneer ik de sims opstart geven mijn sims aan wensen en angsten te hebben, maar wanneer ik dan naar instellingen ga om dit uit te zetten zie ik dat er niet eens een vinkje staat. Deze staan dus nog steeds uit. Maar waarom krijgen mijn sims dan nog steeds wensen en angsten? Dit is elke keer zo wanneer ik de sims weer afsluit en opstart. Ik moet dus elke keer wensen en angsten aanvinken en weer uitzetten en dan wijzigingen opslaan, maar dit begint erg vervelend te worden.

Bericht 1 van 4 (706 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: wensen sims 4

Champion

Hey @paardenfan13,

 

Ik kan me voorstellen dat je het vervelend vindt om telkens weer opnieuw de wensen en angsten uit te moeten zetten. In deze link vind je wat meer informatie over het probleem: Opgelost: Re: gespannen sims op werk - Answer HQ (ea.com) Als je ook last hebt van dit probleem zou je dan in die post "Ik ook" willen aanklikken? 

 

Jammer genoeg is er voorlopig nog geen echte oplossing en zal je dus telkens na het opslaan maar, ook na het reizen, als je in CAS of in de bouwmodus bent geweest het vinkje eerst weg moeten halen en daarna weer moeten zetten. 

 

Hopelijk is er bij de volgende update een oplossing voor dit probleem dus houdt de "Waslijst" in de gaten.

 

hoe dan ook veel plezier met spelen. Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (676 Weergaven)

Alle reacties

Re: wensen sims 4

Champion

Hey @paardenfan13,

 

Ik kan me voorstellen dat je het vervelend vindt om telkens weer opnieuw de wensen en angsten uit te moeten zetten. In deze link vind je wat meer informatie over het probleem: Opgelost: Re: gespannen sims op werk - Answer HQ (ea.com) Als je ook last hebt van dit probleem zou je dan in die post "Ik ook" willen aanklikken? 

 

Jammer genoeg is er voorlopig nog geen echte oplossing en zal je dus telkens na het opslaan maar, ook na het reizen, als je in CAS of in de bouwmodus bent geweest het vinkje eerst weg moeten halen en daarna weer moeten zetten. 

 

Hopelijk is er bij de volgende update een oplossing voor dit probleem dus houdt de "Waslijst" in de gaten.

 

hoe dan ook veel plezier met spelen. Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 4 (677 Weergaven)

Re: wensen sims 4

★★★ Newbie
@Trismagistos super bedankt, en jammer dat er nog geen oplossing is!
Bericht 3 van 4 (612 Weergaven)

Re: wensen sims 4

Champion

Graag gedaan @paardenfan13!

 

Even samen blijven duimen voor een snelle oplossing. Hopelijk zie je het snel genoeg en als je de Sims update informatie hier De Sims 4 Updates – Officiële EA Access-site in de gaten houdt kan je ook alles lezen over eventuele andere opgeloste bugs!,

 

Veel plezier met spelen. Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 4 (605 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help