verwijderen van mijn spelen op de sims 4

door elibesst1
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

verwijderen van mijn spelen op de sims 4

★★★ Newbie

hoi,

ik heb de nieuwe update op de sims 4 en dit is al een keer eerder gebeurt.

elke keer als er een grote update komt voor iedereen verwijderd de sims al mijn spelen.

ik heb zondag nog gespeeld en nu is alles weg en doet hij net als of ik nieuw ben.

het is heel vervelend en ik hoop dat jullie me kunnen helpen

groetjes eli

Bericht 1 van 4 (735 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: verwijderen van mijn spelen op de sims 4

★★★★★ Expert
Dat wordt vaak veroorzaakt als je aangepaste inhoud gebruikt, die mee opgeslagen wordt met je spelvoortgang, @elibesst1.
Omdat deze niet meer geschikt is voor de huidige versie van De Sims 4.
Het is beter om alle aangepaste inhoud te verwijderen en een reservekopie te maken van je eerder opgeslagen spelvoortgang en dan pas de update en/of nieuwe uitbreiding gaat installeren.
Spelvoortgang en instellingen worden in je "Documenten\Electronic Arts\De Sims 4\" opgeslagen. De mappen "Saves" en "Tray" controleren.
Ook het veranderen van de speltaal zorgt ervoor dat je eerdere opgeslagen spelvoortgang niet verschijnt in de andere taal.

Als je soms op een andere computer speelt of hervat, dan heb je geen huidige spelvoortgang met De Sims 4. Je dient zelf de door jouw opgeslagen spelvoortgang mee te nemen naar de andere computers.

Groetjes.
Bericht 2 van 4 (730 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie

hoi,

super bedankt voor de reactie. 

maar ik kan dus niet mijn oude spelen terug halen?

en hoe sla mijn spelen/maar ik er een kopie van?

groetjes

Bericht 3 van 4 (723 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Champion
@elibesst1 Als het goed is heb je al jouw oude sims spellen nog. Die verdwijnen niet zomaar als je een patchupdate installeert.
Als op een Windows computer speelt dan vind je de saves in deze map: *.*\Documents\Electronic Arts\De Sims 4\saves. Dat *.* staat voor de C of de D drive en het is dus afhankelijk op welke schijf je de Sims spelmappen en opslagmappen hebt geplaatst of laten plaatsten door Origin.
Kies het bestand met het hoogste nummer, bijvoorbeeld: Slot_000000XX.save de XX staan voor de nummers van de Saves in jouw map. Klik het aan en kies er voor om het te openen met de App: De Sims 4.
Meestal opent De Sims dan met het laatst opgeslagen spel.
Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 4 van 4 (720 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help