Re: spel download niet direct

door mariskac99
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

spel download niet direct

★★★★★ Novice

ik speel al heel lang de sims 4 heb alle uitbereidingen alleen als ik een spel koop 9 van de 10 keer moet ik extreem lang wachten voor die het nieuwe spel download

 

gisteravond de DE SIMS 4 UITGEBREID BREIEN  gekocht  heb betaalt via ideal met SNS bank  om  19:41:04 heb heel de avond tot 01:00 gewacht 

maar hij wilde nog niet de download uitvoeren vanochtend om 07:45 wilde die pas de download uitvoeren

 

het kan niet zo zijn dat het aan de drukte ligt aangezien een vriendin van mij ook het spel gekocht heeft gisteravond om 20:03:01

bij haar werd het spel direct gedownload en kon ze direct spelen zij heeft ook via ideal betaald met ABN AMRO 

 

waarom duurt het bij mij een paar uur voordat de betaling verwerkt is en bij mijn vriendin niet

Bericht 1 van 4 (452 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: spel download niet direct

Champion
@mariskac99 Jammer genoeg kan zoiets dus bij iedereen gebeuren. Zonder in allerlei technische details van het Internet (World Wide Web) te treden kan het zijn dat jouw aanvraag een andere route neemt dan die van jouw vriendin. Ook kan het zijn dat diverse servers in de wereld het verzoek anders behandelen en in een wachtrij zetten. Denk hierbij maar aan het telefonisch 'in de wacht staan' bij grotere instanties.
In de voorwaarden staat ook dat het soms tot wel 36 uur kan duren voordat alles 'rond' is.
Gelukkig heb je het inmiddels kunnen downloaden.

Veel plezier met spelen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 4 (437 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: spel download niet direct

★★★★★ Novice

dat begrijp ik alleen is het heel vervelend ben tot 01:00 opgebleven in de hoop nog te kunnen game

vind wel dat het overal gelijk zou moeten zijn hij blijft bij mij extreem lang op betaling verwerken staan

Bericht 3 van 4 (428 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: spel download niet direct

★★★★★ Expert
Verwerken van een betaling kan tot wel 36 uren duren, er zit weinig op dan daarop te wachten, @mariskac99. Vanwege de nare situatie die wereldwijd bezig en daardoor meer mensen online dienen te kopen, zal het wat langer duren dan normaal.
De locatie waar je bent, hoe je betaalt en het verkeer op internet kunnen allemaal meetellen.
Je kan een andere betalingsmethode gebruiken, als met de huidige steeds problemen zijn.
Doe de aankoop / bestelling van een computer, met bekabelde internetverbinding en bijgewerkte webbrowser. Sommige beveiligingssoftware kunnen voor hinder zorgen bij het aankoopproces.

Woorden in hoofdletters staat niet netjes, dus niet doen.


Groetjes.
Bericht 4 van 4 (406 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help