mei 2021 - laatst bewerkt mei 2021
Ik had even een vraagje want tot 14 April kon ik de sims 4 gewoon spelen en ik vind het ook heel leuk. Alleen op 14 April kon ik de sims niet meer openen want dan gaf hij de melding die in de bijlage staat. Toen werd me geadviseerd op de sims te verwijderen en weer opnieuw te downloaden. Dus dat probeerde ik maar meteen nadat hij klaar was met downloaden gaf hij meteen dezelfde melding. Ik heb al geprobeerd op origin opnieuw te downloaden maar dat helpt ook niet. Ook heb ik het geprobeerd om het in ander mapje op te slaan maar dat helpt allemaal niet. Graag zou ik de sims weer willen spelen. Dus ik hoop dat iemand mij kan helpen.
mei 2021
Hey @Thirza043 ,
Dit is een fout waarbij het programma bepaalde onderdelen, de genoemde VC++ bestanden, mist en daardoor het spel niet kan installeren. Er zijn meerdere manieren om dit probleem op te lossen die je kunt proberen.
1. Windows updaten, mocht je niet de laatste updates geïnstalleerd hebben kan dit een probleem vormen
2. Origin als administrator draaien en dan het spel opnieuw installeren (rechter klik op het Origin symbool en selecteer start als admin)
3. Herinstalleer de VC++ onderdelen zoals uitgelegd op deze link onderaan via de volgende link van Microsoft . Je wilt de 2015, 2017 en 2019 opnieuw installeren.
- EA_Neil
mei 2021
juli 2021
juli 2021
juli 2021
juli 2021
juli 2021
@Thirza043 Zou je als de optie van @EA_Neil met betrekking tot de EA-Desktop app ook niet werkt eens een DxDiag.txt bij je antwoord willen doen. Hier lees je hoe je zo'n bestand kunt maken. Informatie verzamelen over je pc door middel van DxDiag (ea.com) Dat bestand kan je meezenden als je de optie 'beantwoorden' kiest. Kies dan niet voor de optie 'snel antwoord' want daarin kan je niets meesturen.
Wie weet is er wat anders aan de hand waardoor je De Sims 4 niet (meer) kunt downloaden of waardoor de Visual C++ van Microsoft wordt geblokkeerd.
Als je dat bestand hebt bijgevoegd dan kunnen we aan de hand daarvan misschien nog wat andere oplossingen voorstellen. Alvast bedankt.
Hartelijke groet.
Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.
Meer weergevenWe controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.
Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help