Re: sims 4 tutorial

door simvips
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

sims 4 tutorial

★★ Apprentice

Hoi, 

 

ik heb een vraagje, ik spel al jaren de sims, en zag dat er een sims 4 tutorial is maar die zie ik niet meer, want een maat van me heeft de sims 4 gekocht en geïnstalleerd maar er is geen sims 4 tutorial voor de nieuwe spelers zoals vroeger, waarom is dat weg gehaald?  

Bericht 1 van 6 (505 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: sims 4 tutorial

Champion

hey @simvips,

 

De tutorial is er nog steeds alleen wel in een andere vorm. Als je het spel voor het eerst hebt geïnstalleerd, kan je een soort hulp spel spelen. Dat is alleen de eerste keer. Zodra je aanklikt dat je die hulp (dat spel) niet nodig hebt, verdwijnt die mogelijkheid ook uit je opties. 

 

‎In de tutorial zelf krijgt je Sim een kavel, huis en een huisgenoot‎‎. Volgens mij zijn het altijd dezelfde Sims en kavels in de tutorial. Door middel van suggesties (pop ups) wordt het leven van de door jou gekozen sim verduidelijkt. Vooral op het gebied van  behoeften, hoe je kunt scrollen en hoe je kunt interacteren met andere Sims (vooral de huisgenoot van de Sim) Het is allemaal net voldoende om de basis uit te werken en later in je eigen spel verder te onderzoeken. Zodra je de bouwmodus opent, komt er een eind aan de tutorial. 

 

Je behoudt natuurlijk wel de lessen die je kunt benaderen vanuit het optie menu.

 

Hopelijk heb je hier wat aan.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 2 van 6 (493 Weergaven)

Alle reacties

Re: sims 4 tutorial

Champion

hey @simvips,

 

De tutorial is er nog steeds alleen wel in een andere vorm. Als je het spel voor het eerst hebt geïnstalleerd, kan je een soort hulp spel spelen. Dat is alleen de eerste keer. Zodra je aanklikt dat je die hulp (dat spel) niet nodig hebt, verdwijnt die mogelijkheid ook uit je opties. 

 

‎In de tutorial zelf krijgt je Sim een kavel, huis en een huisgenoot‎‎. Volgens mij zijn het altijd dezelfde Sims en kavels in de tutorial. Door middel van suggesties (pop ups) wordt het leven van de door jou gekozen sim verduidelijkt. Vooral op het gebied van  behoeften, hoe je kunt scrollen en hoe je kunt interacteren met andere Sims (vooral de huisgenoot van de Sim) Het is allemaal net voldoende om de basis uit te werken en later in je eigen spel verder te onderzoeken. Zodra je de bouwmodus opent, komt er een eind aan de tutorial. 

 

Je behoudt natuurlijk wel de lessen die je kunt benaderen vanuit het optie menu.

 

Hopelijk heb je hier wat aan.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 6 (494 Weergaven)

Re: sims 4 tutorial

Community Manager
Hey @simvips,

Ik raad je aan om even naar de bovenstaande post van @Trismagistos te kijken. Standard smile
EA_LeeuwAHQ
Bericht 3 van 6 (474 Weergaven)

Re: sims 4 tutorial

★★ Apprentice

ik bedoel er was ooit een hele tutorial dat je kreeg en dat je een sim kon maken en werd ook met stemmen verteld wat je moet doen die bedoel ik, 

 

die is weg gehaald en heb zelf de sims 4 opnieuw geïnstalleerd maar ik zie zelf geen tutorial dus beetje raar dat anders in elkaar zit , ik vind jammer dat jullie de ontwerpers van de sims dat weg hebben gedaan het was duidelijk voor nieuwe spelers, maar we moeten er mee doen wat we hebben 

Bericht 4 van 6 (435 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 tutorial

Community Manager
Hey @simvips,

Zoals @Trismagistos al had aangegeven is de tutorial er nog steeds, maar in een andere vorm.
Ook is het helaas niet mogelijk om de tutorial nogmaals te spelen, wanneer je deze al eens gespeeld hebt of wanneer je het hebt weggeklikt. Maar ik begrijp de feedback goed.

Mocht je vragen hebben over het spel, voel je vrij om die hier te stellen!
EA_LeeuwAHQ
Bericht 5 van 6 (407 Weergaven)

Re: sims 4 tutorial

★★ Apprentice

oke bedankt 

Bericht 6 van 6 (382 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help