Re: sims 4 star wars

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Champion

@yayaapie en @EA_Neil de patch is in elk geval al opgenomen in de waslijst van 6 juli. Waslijst - 6 juli 2021 (ea.com) Dus ik heb er alle vertrouwen in dat de droïde snel weer te koop zal zijn! 😎

CCP Champion Banner - Red.png

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 11 van 15 (293 Weergaven)

Community Manager (retired)
@Trismagistos,

Dankzij jullie rapport kon ik het dat duwtje geven dus met wat geluk is dit inderdaad binnenkort opgelost!

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 12 van 15 (284 Weergaven)

★★ Guide

Over dat je niet kan bouwn in Batuu. Dat kan wel met de cheat BB.enablefreebuild. Ik heb die bug inderdaad ook. Ben dus gelukkig niet de enige.

Bericht 13 van 15 (242 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

[ Bewerkt ]
Champion

@Lotje1981 Ik ben in mijn reactie uitgegaan van een standaard manier van bouwen. De cheat waar jij het over hebt, geeft altijd de optie om te bouwen op plekken waar dat normaal gesproken niet kan. In sommige gevallen kan het gebruik van die cheat ook leiden tot het verwijderen van onderdelen die je voor een aantal opdrachten nodig hebt en is voor beginnende spelers dus niet zondermeer aan te raden.

Veel plezier met spelen. 😉 

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 14 van 15 (236 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
Champion

Goed nieuws @yayaapie en @Lotje1981 volgens de notities bij de patchupdate van vandaag, 20 juli, zou het probleem met de droids zijn verholpen. Update 20/07/2021 (ea.com) (deze notities zijn wel in het Engels maar, de vertaling volgt waarschijnlijk snel genoeg) je kunt dus gewoon weer een werkbare droid kopen! 

Veel plezier met spelen. 😉

Edit: inmiddels is de link vervangen door een de Nederlandse tekst voor de Update van 20-07-21

Let op:

Bericht 15 van 15 (230 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help