Re: sims 4 star wars

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

sims 4 star wars

★ Novice

hi allemaal,

kan iemand mij helpen, ik heb de sims 4 star wars aangeschaft maar ik kan geen bb eenheid of r eenheid bestellen. De mogelijkheid is er wel en ik heb voldoende schroot, mijn sims gaat naar binnen, het rondje loopt, geld wordt afgetrokken, rondje loopt weer. Maar krijg geen scherm zoals ik zie op youtube bv waar je je eenheid kan aanpassen.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Alvast bedankt

Bericht 1 van 15 (530 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Champion

@yayaapie Helaas zal je met mijn cheat geen droid kunnen bemachtigen. Daarvoor zal je toch echt moeten wachten op een oplossing vanuit EA zelf. Zij zullen een fix moeten bedenken voor het probleem dat is ontstaan. De cheat 'bb.showhiddenobjects' werkt ook niet omdat het bouwen op Batuu niet (meer) mogelijk is. Voorheen kon je bijvoorbeeld nog de Cantina aanpassen. Ik heb die optie nog even geprobeerd maar ook dat lukt me niet op dit moment. Het kan zijn dat daar bewust een slot op is gezet. Achter de deur van het hoofdkwartier van het verzet kan nog wel worden gebouwd. Maar ook daar lukt het niet een droid te vinden met de eerdergenoemde cheat.

Spoiler
De enige optie om toch verder te kunnen is met de cheat: 'aspirations.complete_Current_Milestone'. Natuurlijk zonder de aanhalingstekens en voordat je die cheat gebruikt zal je eerst de toetsen ctrl, shift en c gelijktijdig moeten intoetsen en in het raam dat dan linksboven in verschijnt de woorden: 'Testingcheats enabled' moeten typen. Ook weer zonder aanhalingstekens en daarna de enter toets. Daarna dus in het raampje de cheat 'aspirations.complete_Current_Milestone' gevolgd door de enter toets.

Met de gegevens in de spoiler sla je dus de fase over en kan je verder naar de volgende opdracht. Voorlopig is dit de enige mogelijkheid totdat er een fix komt. Hopelijk komt die snel.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Veel succes. En,

veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

In thread bekijken

Bericht 9 van 15 (478 Weergaven)

Alle reacties

★★★★★ Expert
Dit onderwerp zal beter thuishoren bij de forumtak van De Sims 4, die hier een eigen heeft: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/bd-p/the-sims-4-technical-issues-nl

Mogelijk zal je nog niet voldoen aan bepaalde voorwaarden of de benodigde acties hiervoor hebben gedaan, @yayaapie.

Test eens met een nieuwe of andere Sim of die dat ook hebben.

Gebruik je soms aangepaste inhoud ("modificaties"), dan zal je die eens moeten ontdoen en daarna De Sims 4 gaan repareren via de Origin cliënt.
Nagaan dat het spel ook is bijgewerkt.

Systeemeisen hiervan is te vinden hier: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4/addon/the-sims-4-star-wars-journey-to-bat...

Groetjes.
Bericht 2 van 15 (524 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager (retired)
Hey @yayaapie,

Ik zie meerdere Simmers die tegen dit probleem aan lopen. Er is een kans dat dit een probleem is waar aan gewerkt wordt dus ik zal even rond vragen om te kijken of ik hier meer informatie over kan krijgen.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 3 van 15 (518 Weergaven)

Champion

@yayaapie Ik heb de indruk dat je tegen een bug bent aangelopen! Op de Engelse Forum pagina is er al enige tijd een bug rapport en dat staat ook al een tijd open. Maar sinds de nieuwste patch update is deze opnieuw zichtbaar: [OPEN] [JTB] Can't Purchase Droid - Answer HQ (ea.com) Dus ik denk dat je ook op zoek bent naar deze @EA_Neil. Als jij yayaapie last hebt van deze bug zou je dan op de Engelse pagina 'Me too' willen aanklikken en dan hoop ik dat er voor de eerstvolgende patchupdate naar gekeken kan worden.

Jammer genoeg heb ik nog niet echt een goede workaround kunnen vinden behalve dan de cheat via de bb.showhiddenobjects. Dus als je daar iets voor voelt, laat het dan even weten.

Veel plezier met spelen. 😉

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 4 van 15 (511 Weergaven)

@Trismagistos @yayaapie ,

De cheats lijken op het moment inderdaad de enige workaround maar dit zorgt er helaas wel voor dat je de achievement niet meer kunt behalen. Ik heb het voor de zekerheid ook aan mijn kant door gestuurd want dit is natuurlijke en vervelende bug.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 5 van 15 (511 Weergaven)

★ Novice

Bedankt voor je antwoord!

Ik heb het daar aangegeven.

Zou je me ajb de cheat willen geven zodat ik dan maar met een workaround een droid kan hebben?

Alvast bedankt

Bericht 6 van 15 (498 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★ Novice

Bedankt voor je reactie.

Sorry als ik het in het verkeerde forum heb vermeldt kon het zo 123 niet vinden.

Bericht 7 van 15 (497 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert

Zie het Engelstalige forumgedeelte voor meer informatie over deze bug, @yayaapie: https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/OPEN-JTB-Can-t-Purchase-Droid/td-p/10377815/page/7

De cheatcode zou moeten zijn:
Spoiler
bb.showhiddenobjects

Groetjes.

Bericht 8 van 15 (483 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Champion

@yayaapie Helaas zal je met mijn cheat geen droid kunnen bemachtigen. Daarvoor zal je toch echt moeten wachten op een oplossing vanuit EA zelf. Zij zullen een fix moeten bedenken voor het probleem dat is ontstaan. De cheat 'bb.showhiddenobjects' werkt ook niet omdat het bouwen op Batuu niet (meer) mogelijk is. Voorheen kon je bijvoorbeeld nog de Cantina aanpassen. Ik heb die optie nog even geprobeerd maar ook dat lukt me niet op dit moment. Het kan zijn dat daar bewust een slot op is gezet. Achter de deur van het hoofdkwartier van het verzet kan nog wel worden gebouwd. Maar ook daar lukt het niet een droid te vinden met de eerdergenoemde cheat.

Spoiler
De enige optie om toch verder te kunnen is met de cheat: 'aspirations.complete_Current_Milestone'. Natuurlijk zonder de aanhalingstekens en voordat je die cheat gebruikt zal je eerst de toetsen ctrl, shift en c gelijktijdig moeten intoetsen en in het raam dat dan linksboven in verschijnt de woorden: 'Testingcheats enabled' moeten typen. Ook weer zonder aanhalingstekens en daarna de enter toets. Daarna dus in het raampje de cheat 'aspirations.complete_Current_Milestone' gevolgd door de enter toets.

Met de gegevens in de spoiler sla je dus de fase over en kan je verder naar de volgende opdracht. Voorlopig is dit de enige mogelijkheid totdat er een fix komt. Hopelijk komt die snel.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Veel succes. En,

veel plezier met spelen. 😉

Let op:

Bericht 9 van 15 (479 Weergaven)

@Trismagistos @yayaapie ,

Het goede nieuws is dat de fix voor dit probleem gepland staat voor de volgende patch. Helaas kan dit nog wel eventjes duren maar zolang er niks fout gaat is dat nog deze maand dus binnenkort!

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 10 van 15 (464 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help