juni 2021
hi allemaal,
kan iemand mij helpen, ik heb de sims 4 star wars aangeschaft maar ik kan geen bb eenheid of r eenheid bestellen. De mogelijkheid is er wel en ik heb voldoende schroot, mijn sims gaat naar binnen, het rondje loopt, geld wordt afgetrokken, rondje loopt weer. Maar krijg geen scherm zoals ik zie op youtube bv waar je je eenheid kan aanpassen.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Alvast bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
juli 2021
@yayaapie Helaas zal je met mijn cheat geen droid kunnen bemachtigen. Daarvoor zal je toch echt moeten wachten op een oplossing vanuit EA zelf. Zij zullen een fix moeten bedenken voor het probleem dat is ontstaan. De cheat 'bb.showhiddenobjects' werkt ook niet omdat het bouwen op Batuu niet (meer) mogelijk is. Voorheen kon je bijvoorbeeld nog de Cantina aanpassen. Ik heb die optie nog even geprobeerd maar ook dat lukt me niet op dit moment. Het kan zijn dat daar bewust een slot op is gezet. Achter de deur van het hoofdkwartier van het verzet kan nog wel worden gebouwd. Maar ook daar lukt het niet een droid te vinden met de eerdergenoemde cheat.
Met de gegevens in de spoiler sla je dus de fase over en kan je verder naar de volgende opdracht. Voorlopig is dit de enige mogelijkheid totdat er een fix komt. Hopelijk komt die snel.
Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Veel succes. En,
veel plezier met spelen. 😉
Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.
juni 2021
juni 2021
juni 2021
@yayaapie Ik heb de indruk dat je tegen een bug bent aangelopen! Op de Engelse Forum pagina is er al enige tijd een bug rapport en dat staat ook al een tijd open. Maar sinds de nieuwste patch update is deze opnieuw zichtbaar: [OPEN] [JTB] Can't Purchase Droid - Answer HQ (ea.com) Dus ik denk dat je ook op zoek bent naar deze @EA_Neil. Als jij yayaapie last hebt van deze bug zou je dan op de Engelse pagina 'Me too' willen aanklikken en dan hoop ik dat er voor de eerstvolgende patchupdate naar gekeken kan worden.
Jammer genoeg heb ik nog niet echt een goede workaround kunnen vinden behalve dan de cheat via de bb.showhiddenobjects. Dus als je daar iets voor voelt, laat het dan even weten.
Veel plezier met spelen. 😉
juni 2021
juli 2021
Bedankt voor je antwoord!
Ik heb het daar aangegeven.
Zou je me ajb de cheat willen geven zodat ik dan maar met een workaround een droid kan hebben?
Alvast bedankt
juli 2021
Bedankt voor je reactie.
Sorry als ik het in het verkeerde forum heb vermeldt kon het zo 123 niet vinden.
juli 2021
juli 2021
@yayaapie Helaas zal je met mijn cheat geen droid kunnen bemachtigen. Daarvoor zal je toch echt moeten wachten op een oplossing vanuit EA zelf. Zij zullen een fix moeten bedenken voor het probleem dat is ontstaan. De cheat 'bb.showhiddenobjects' werkt ook niet omdat het bouwen op Batuu niet (meer) mogelijk is. Voorheen kon je bijvoorbeeld nog de Cantina aanpassen. Ik heb die optie nog even geprobeerd maar ook dat lukt me niet op dit moment. Het kan zijn dat daar bewust een slot op is gezet. Achter de deur van het hoofdkwartier van het verzet kan nog wel worden gebouwd. Maar ook daar lukt het niet een droid te vinden met de eerdergenoemde cheat.
Met de gegevens in de spoiler sla je dus de fase over en kan je verder naar de volgende opdracht. Voorlopig is dit de enige mogelijkheid totdat er een fix komt. Hopelijk komt die snel.
Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Veel succes. En,
veel plezier met spelen. 😉
juli 2021
Het goede nieuws is dat de fix voor dit probleem gepland staat voor de volgende patch. Helaas kan dit nog wel eventjes duren maar zolang er niks fout gaat is dat nog deze maand dus binnenkort!
- EA_Neil
Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.
Meer weergevenWe controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.
Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help