sims 4 pools decoratie

door drsPsychologist
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

sims 4 pools decoratie

★★ Novice

SIms 4 geeft telkens poorly decorated in de mood oncomforatbel aan! Dit is een woning waarbij ik de decoratie al vernieuwd heb. In elke kamer echter geven alle sims aan dat het poorly decorated is! Wat moet ik doen? DIt speelt al weken!

Bericht 1 van 3 (136 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 pools decoratie

★★★★★ Expert
Omdat dit onderwerp meer te maken heeft met een technisch probleem over De Sims 4, die een eigen forumtak heeft, zal je onderwerp daar beter thuishoren: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/bd-p/the-sims-4-technical-issues-nl

Heb je alle aangepaste inhoud verwijderd en De Sims 4 via de Origin cliënt gerepareerd, @drsPsychologist? Controleer of De Sims 4 is bijgewerkt naar de laatste versie.
Test ook eens met een andere Sim / huishouden.

Groetjes.
Bericht 2 van 3 (129 Weergaven)

Re: sims 4 pools decoratie

Champion

@drsPsychologist Zou je er eens een screenshot willen bij leveren? Het kan zijn dat er toch nog wat muren in het huis niet goed zijn behangen of dat er te goedkope vloerbedekking ligt. Ook als je andere onderdelen in het huis niet voldoende hebt afgewerkt kan deze gemoedstoestand ontstaan bij je Sims. Het kan zijn dat er plafonds ontbreken of dat je de kelder nog niet hebt afgebouwd.

Een of meer screenshots kunnen zeker helpen om samen eens te kijken naar mogelijke oplossingen. Alvast bedankt.

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 3 van 3 (113 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help