sims 4 crasht na update nov2020

door wneofciewoc
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

sims 4 crasht na update nov2020

★★★ Newbie

mijn sims 4 blijft maar crashen sinds de nieuwe update, ik moet per se iedere paar minuten opslaan anders ben ik alles kwijt, ik speel op de laagste beeld instellingen, maar dat moest ik echt pas doen sinds de nieuwe update.

ik heb 

- windows 10 home 64bit

- intel(R) core(tm) 15-2400 cpu @ 3.10 GHz

- 12.288MB RAM

- directX 12

ik heb alle drivers geupdatet, alle achtergrond software uit

volgens mij ligt het echt aan sims zelf, want als ik andere spellen speel werken die perfect, op hoge instellingen

mvg Jitse

Bericht 1 van 2 (256 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 crasht na update nov2020

Champion
@wneofciewoc Aan de specificaties te zien zou jouw computer de Sims 4 met gemak kunnen spelen. Maar het kan zijn dat jou grafische kaart een update nodig heeft of misschien is er wel iets anders aan de hand.

Heb je alle updates van Windows opgehaald en heb je ook alle Visual Studio componenten geïnstalleerd?

Zou je een DxDiag.txt willen maken en die bij je volgende post bij willen voegen? Hier lees je hoe je die maakt: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/

Aan de hand daarvan kunnen we preciezer aflezen waar het aan schort en hopelijk een advies geven waar je wat aan hebt.

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 2 van 2 (245 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help