augustus 2022
Elke keer als ik de sims speel en mijn huishouden wil splitsen crasht het spel. Ik heb mijn mods al uitgezet en mijn game geprobeerd te repareren maar hij blijft crashen. Zodra ik op huishouden splitsen druk loopt de game vast en crasht die.
Opgelost! Ga naar oplossing.
augustus 2022 - laatst bewerkt augustus 2022
Hey @chocoladevlokje,
Zou je voor mij het laatste Lastcrash bestand willen toevoegen? En, als je gebruik maakt van Windows dan kan een DxDiag.txt. helpen om wat meer zicht te krijgen op eventuele problemen die in de pc kunnen voorkomen. Hier kan je lezen hoe je zo'n bestand maakt: Informatie verzamelen over je pc door middel van DxDiag (ea.com)
Als je gebruik maakt van MacOS dan kunnen de naam van het systeem en de specificaties misschien wel helpen om licht te werpen op het probleem dat je ervaart.
Het kan zijn dat je een situatie bent tegengekomen die ook wordt omschreven in deze link: Re: Sinds de nieuwe update sims 4 kan niet opslaan - Answer HQ (ea.com) Vooral ook omdat je aangaf dat je een extra map in de map saves had gevonden.
Misschien kan je nog een opslagbestand herstellen. Maar dat heeft eigenlijk alleen nut als je jouw spel in de tussentijd (dus vanaf de eerste crash tot nu) niet meer dan vijf keer hebt opgeslagen. Kijk hier of dat van hulp kan zijn: Opslagbestand herstellen
Misschien heb je nog een iets oudere save bewaard onder een andere naam? Kijk of je dat spel wel zonder crash kunt spelen.
Laat even weten of je hiermee wel voortuit kunt.
Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.
augustus 2022
Hey @chocoladevlokje,
Heb je nadat je jouw mods hebt uitgezet ook het bestand localthumbcache.package verwijderd uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4? Daarin blijven namelijk restanten van mods en andere opgeslagen spellen aanwezig. Kijk ook of je in de map \Documents\Electronic Arts\De Sims 4\saves extra mappen ziet. Als dat zo is dan zal je die echt moeten verwijderen. Repareer daarna je spel in Origin of in de EA App. Omdat je gebruik hebt gemaakt van aangepast materiaal raad ik je zeker aan om de informatie in de bijgevoegde link goed door te nemen en daar waar nodig ook toe te passen. Als je gebruik maakt van aangepast materiaal
Laat ajb even weten of je hiermee verder kunt.
Alvast bedankt.
augustus 2022
Hallo @Trismagistos,
Dankjewel voor de reactie. Ik heb het bestand verwijderd en er zat inderdaad nog een extra map in mijn save file, die heb ik er ook uit gehaald. Hierna gerepareerd maar het spel crashte weer. Ik heb de link doorgenomen maar niks lukte daar helaas door. Is er nog een andere mogelijkheid om dit op te lossen?
Alvast bedankt voor de reactie en hulp
augustus 2022 - laatst bewerkt augustus 2022
Hey @chocoladevlokje,
Zou je voor mij het laatste Lastcrash bestand willen toevoegen? En, als je gebruik maakt van Windows dan kan een DxDiag.txt. helpen om wat meer zicht te krijgen op eventuele problemen die in de pc kunnen voorkomen. Hier kan je lezen hoe je zo'n bestand maakt: Informatie verzamelen over je pc door middel van DxDiag (ea.com)
Als je gebruik maakt van MacOS dan kunnen de naam van het systeem en de specificaties misschien wel helpen om licht te werpen op het probleem dat je ervaart.
Het kan zijn dat je een situatie bent tegengekomen die ook wordt omschreven in deze link: Re: Sinds de nieuwe update sims 4 kan niet opslaan - Answer HQ (ea.com) Vooral ook omdat je aangaf dat je een extra map in de map saves had gevonden.
Misschien kan je nog een opslagbestand herstellen. Maar dat heeft eigenlijk alleen nut als je jouw spel in de tussentijd (dus vanaf de eerste crash tot nu) niet meer dan vijf keer hebt opgeslagen. Kijk hier of dat van hulp kan zijn: Opslagbestand herstellen
Misschien heb je nog een iets oudere save bewaard onder een andere naam? Kijk of je dat spel wel zonder crash kunt spelen.
Laat even weten of je hiermee wel voortuit kunt.
augustus 2022
augustus 2022
Hallo @Trismagistos,
Net inderdaad een opslagbestand hersteld en gelukkig doet hij het weer. Heel erg bedankt voor de hulp!!
Groetjes
augustus 2022
september
Beide gedaan maar helaas werkt het niet
september
Hey @Mister-T-Head,
Zou je misschien wat meer informatie kunnen geven over het probleem dat jij bent tegengekomen en wat je dan zoal hebt geprobeerd.
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter ik je zou kunnen helpen.
september
Het gaat erom dat een van mijn huishoudens niet sims kan splitsen. Het spel loopt dan vat.
Ik heb gekeken of ik maar 1 save file heb
Of er andere mappen bij de save files staan
Of ik mods gebruik.
Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.
Meer weergevenWe controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.
Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help