Re: restaurant

door rover1005
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

restaurant

★★★ Novice

als mijn sims naar restaurant gaan en hun eten bestellen steelt een ander sims ons eten af ... terwijl WIJ ervoor hebben betaald

 

alsnog een peuter laat zijn speelgoed niet los dan kan hij niet eten of  op potje gaan waardoor ik niets kan doen voor de peuter Confused

Bericht 1 van 9 (1.070 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: restaurant

★★★★★ Expert


Hallo @rover1005,

Mocht een bepaalde Sims geen opdrachten meer willen doen, dan volg je de basisstappen, om te zien of je probleem daarmee wordt opgelost.
  • De Origin cliënt en alle Origin spellen dienen volledig zijn afgesloten.
  • Hernoem De Sims 4 in je Documenten.
  • Maak de cache van de Origin cliënt leeg.
  • Controleer dat je verbonden met het internet, de internetverbinding in orde is en ook Origin cliënt niet wordt verhinderd door nog niet benodigde openstaande software.
  • Start de Origin cliënt weer op en meld je aan met de juiste EA / Origin account.
  • Daarna repareer je De Sims 4, door in de spelbibliotheek met de rechtermuisknop op de speltitel te klikken en de optie Repareren kiezen.

Laat je nog weten of het hiermee gelukt is?

Groetjes.


Bericht 2 van 9 (1.061 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: restaurant

★★★ Novice
@RealSimmor0 de sims in restaurant steelt nog altijd het eten af van mijn tafel .. het begon allemaal toen ik eilandleven kochte en downloade

maar nu heb ik mijn familie die 9 generaties ver was kwijt -.-
nouja kan ik in ieder geval her beginnen was toch al rijk genoeg en geen doel meer

hopelijk verdwijnt de bug snel door een update ?
Bericht 3 van 9 (1.048 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: restaurant

★★★★★ Expert
Had de basisstappen gedaan en het spel al bijgewerkt, @rover1005?
Bericht 4 van 9 (1.046 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: restaurant

★★★ Novice

ik heb het gerepareerd en geupdate maar de bug blijft zitten  wat ik ook deed

Bericht 5 van 9 (1.034 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: restaurant

Hey @rover1005 

 

Beide dingen die je beschrijft zijn bekende bugs, hierbij twee links naar het Engelse bug forum:

 

Eten dat gestolen word: https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/OPEN-DO-Sims-Taking-Other-Diner-s-Food/td-p/7956548
Peuter die het speelgoed niet los laat: https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/OPEN-Multiple-Toddler-Sims-issues-with-eating-sleeping-stuck/m...


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 6 van 9 (1.005 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: restaurant

★★★ Novice

bedankt er zijn heelwat mensen met dezelfde probleem  maar niemand vond een oplossing ... wat kunnen wij dan doen om dat te vermaken, ?

 

updates en fix  helpen niet

Bericht 7 van 9 (975 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: restaurant

@rover1005 
helaas is er dan geen bekende workaround, je zult het even moeten volhouden met deze bug tot het Sims team de bug repareert in een toekomstige update. 
Mogelijk dat dit al opgelost word in de update die we begin volgende week dinsdag verwachten, kan het je niet beloven, maar we kunnen hopen! 


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 8 van 9 (963 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: restaurant

★★★ Novice

we zullen maar afwachten

Bericht 9 van 9 (922 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help