Re: proeftijd afgelopen

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

proeftijd afgelopen

★★ Newbie

Hallo,

mijn proeftijd voor de sims 4 is afgelopen maar ik heb de sims al gekocht via bol.com en heb de sims gedownload op mijn pc met de cd´s hoe kan ik verderspelen?

Bericht 1 van 3 (272 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Champion
@jillvanwouw Zoek naar Origin op het internet en download en installeer het programma. Maak daarna een account aan met een e-mail adres die niet vast zit aan een internet provider. Dus kies voor gmail.com, live.nl of Yahoo. Als je dat allemaal gedaan hebt, voeg je De Sims 4 toe aan je spellen en vul je de code in die op het doosje staat. Vanaf dat moment kan je ook via Origin spelen.
Veel plezier.

CCP Champion Banner - Red.png

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 2 van 3 (265 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Dan heb je vast al een Origin / EA account en is de Origin cliënt al geïnstalleerd, @jillvanwouw. Je dient de productcode die bij je aankoop zit, te gaan verzilveren / registreren. Lees daarvoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl-nl/help/origin/origin/origin-code-redemption-faq/
De installatieschijven heb je niet nodig, deze zullen een verouderde versie van De Sims 4 bevatten, die meer problemen zal gaven en de installatie onnodig langer laten duren.
Waarschijnlijk kan je beter nog eerst een reservekopie maken van je opgeslagen voortgang. Die kan je standaard in je "\Documenten\Electronic Arts\De Sims 4\" terugvinden. Je kan de hele "Electronic Arts" map kopiëren naar een USB opslagmedium, die je daarna veilig ontkoppelt en zal gaan bewaren.

Groetjes.
Bericht 3 van 3 (258 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help