politie cariëre bugg-glitch

door rover1005
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Can't areste people

Champion

Hey @lootensamber,

 

Er is niet echt een oplossing voor het probleem dat in de eerste link wordt gemeld.

Wel kan je via een cheat door te shift klikken op het bord in het politiebureau de huidige zaak beëindigen. Daarmee leeg je ook de portefeuille van de agent/detective waar je mee speelt.

Je kunt daarna een nieuwe zaak beginnen waar je hopelijk wel een arrestant kunt mee nemen naar de cel. 

Als het probleem zich blijft voort doen dan zit er niets anders op dat dat deel van de carrière via een cheat te voltooien. Als je daar meer informatie over wilt hebben, laat het ajb even weten.

 

Veel succes Fingers crossed en veel plezier met spelen. Wink 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 10 van 12 (103 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: politie cariëre bugg-glitch

Champion

Hey @rover1005,

 

Jammer genoeg zijn er een aantal bugs geslopen in de detective carrière. In deze link lees je er meer over:  Re: Can't areste people - Answer HQ (ea.com)!

Ook daar heb ik aangegeven dat er een aantal bug rapporten is aangemaakt op de Engelstalige forum pagina waar de bugs worden behandeld. Er staan op dit moment nog zeker vier rapporten open. Als je daar eens naar zou willen kijken en een 'Me too' (Ik ook) zou willen aanklikken bij de bugs die overeenkomen met de situatie die jij ook meemaakt dan is er een grotere kans dat deze bugs sneller worden meegenomen en worden opgelost door het team.

:

  1. [OPEN] [GTW] Suspects won't appear at the station after arrest - Answer HQ
  2. [OPEN] [GTW] Cannot arrest suspect if suspect is also a police officer - Answer HQ (ea.com)
  3. [NEEDS SAVES] [GTW] No sims at detective APB locations except for the criminal - Answer HQ
  4. [OPEN] [GTW] Detective Career: Two Chiefs - Answer HQ (ea.com)

Als je hulp nodig hebt met vertalen laat het me dat even weten.

 

Alvast bedankt. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 12 van 12 (132 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help