opgeslagen sims of kavel komt niet in bibliotheek te staan

door barb369
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

opgeslagen sims of kavel komt niet in bibliotheek te staan

★★★ Newbie

De hele tijd als ik mijn sims of kavel in de bibliotheek opsla, komt het niet in de bibliotheek te staan. Het spel zegt wel dat het is opgeslagen, maar dat is dus niet zo. Dit is nu al een tijdje zo, ik zou niet weten hoelang en waar het aan zou kunnen liggen. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

Bericht 1 van 3 (342 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: opgeslagen sims of kavel komt niet in bibliotheek te staan

[ Bewerkt ]
Champion

Zou je misschien een screenshot willen maken van jouw bibliotheek, @barb369? Het kan zijn dat je de kavel of het huishouden wel opslaat maar dat je het niet direct kunt terugvinden in de bibliotheek. Er maar een paar manieren om de huishoudens en kavels op te slaan en er zijn er veel meer om ze te zoeken. Het kan ook zijn dat je speelt met de Legacy Editie van De Sims 4 want ik kan geen van jouw creaties vinden in de Galerie. Het kan natuurlijk ook zijn dat je niets hebt gedeeld of opgeladen naar de cloud.

 

Maak je gebruik van de bibliotheek in het spel of doe je het via de Galerie en het internet? Als je iets meer informatie met ons deelt dan kunnen we onderzoeken waar het aan zou kunnen liggen.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 3 (331 Weergaven)

Re: opgeslagen sims of kavel komt niet in bibliotheek te staan

★★★★★ Expert
Kan je jouw opgeslagen spelvoortgang wel laden, maar niet zien in de Galerij, @barb369.
Verschijnt er dan soms nog een foutmelding of zo iets. Voldoet deze wel dan aan de gestelde eisen?
Als je opgeslagen verdwenen is bij volgende keer spelen, kan het komen doordat je de computer deelt met anderen en/of bepaalde software hebt draaien die dit kan doen.

Overige en onnodige software volledig afsluiten.
De spelvoortgang en instelleningen dienen lokaal worden opgeslagen en bereikbaar zijn, wat in je "Documenten\Electronic Arts\De Sims 4\" zou moeten zijn, indien je de normale versie van De Sims 4 en in het Nederlands speelt. In andere talen als "De Sims 4 Legacy Editie" worden deze gegevens ook anders opgeslagen.

Groetjes.
Bericht 3 van 3 (325 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help