mijn creeer een sim doet het niet goed

door lotjejonker
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

mijn creeer een sim doet het niet goed

★★★ Newbie

Hallo, 

 

als ik naar creëer een sim ga dan kan ik mijn naam, karakter eigenschappen en geslacht wel aanpassen, maar zodra ik mijn sims andere kleding aan wil trekken kan dat niet. als ik op mijn sim druk, dan gebeurt er niks. Hij doet dit sinds ik Origin heb geüpdatet.

 

kan iemand mij helpen.

Bericht 1 van 5 (453 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn creeer een sim doet het niet goed

★★★★★ Expert
Hallo @lotjejonker,

Dit soort problemen worden vaak veroorzaakt als er aangepaste inhoud ("modificaties") worden gebruikt en worden veelal dan ook opgelost met het nalopen van de basisstappen:
Zorg dat De Sims 4 en de Origin cliënt helemaal zijn afgesloten.
Cache van de Origin cliënt leegmaken. Zie https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Hernoem "De Sims 4" map, die in je "Documenten\Electronic Arts\" staat.
Controleer dat je verbonden bent met het internet, start de Origin cliënt weer en ga je aanmelden met de juiste EA / Origin account.
Ga naar je spelbibliotheek. Rechtsklik op De Sims 4 en kies de "Repareren" optie.
Nadat het reparatieproces klaar is, dien je te testen of je probleem verdwenen is.


Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.
Bericht 2 van 5 (437 Weergaven)

Re: mijn creeer een sim doet het niet goed

Champion
@lotjejonker Heb je wat meer informatie over jouw computer en heb je al geprobeerd om je spel via Origin te repareren? Het blijkt dat meer Simmers dit probleem hebben en het hebben opgelost door het spel via Origin te repareren. Maak voor de zekerheid wel een backup van je spel map op een externe harddrive of usb-stick. Die map vind je in *.*\documents\electronic Arts\De Sims 4
Laat even weten of het is gelukt. Sterkte ermee.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 5 (436 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn creeer een sim doet het niet goed

★★★ Newbie
@RealSimmor0 dankje wel, echt ik heb hier super veel aangehad en hij doet het eindelijk weer.
Bericht 4 van 5 (408 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn creeer een sim doet het niet goed

★★★ Newbie
@lotjejonker het is gelukt, dankjullie wel.
ik weet niet wat uiteindelijk heeft geholpen, want ik heb allebei achter elkaar gedaan.
Bericht 5 van 5 (408 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help