Re: mijn account verwijderd steeds mijn spel gegevens

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

mijn account verwijderd steeds mijn spel gegevens

★★★ Newbie

Als ik na een tijdje weer inlog op mijn account dan is mijn opgeslagen spel helemaal weg. En dan moet ik elke x weer opnieuw beginnen. Kan iemand mij hier misschien mee helpen?

Bericht 1 van 3 (140 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
De Sims 4 zal je spelvoortgang en instellingen lokaal opslaan, @Smalllears. Waarschijnlijk deel je de computer met anderen en/of heb je bepaalde software draaien die dit doen, zonder jouw medeweten.
Standaardlocatie zou in je "Documenten\Electronic Arts\De Sims 4\" moeten zijn. Het gaat om de "Saves" map.

Beschik je over een eigen gebruikersaccount op deze computer?

Je dient alle overige en onnodige software hebben afsloten, want het blijft mogelijk dat deze de goede werking van de Origin cliënt en De Sims 4 kunnen verhinderen / verstoren.

Als je een probleem hebt met jouw Origin / EA account, dan is dit een ander soort probleem.

Groetjes.
Bericht 2 van 3 (133 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Champion

@Smalllears Heb je al eens geprobeerd om De Sims 4 te repareren?

Om je spel te repareren in Origin, kan je het beste de volgende stappen zetten. 

Ga naar de spelbibliotheek en klik met de rechtermuisknop op de tegel van De Sims 4. Kies daarna in het menu dat verschijnt de optie repareren. Als het goed is komt het daarmee weer in orde.

Zo niet laat het dan even weten. Dan kijken we samen verder.

Veel succes

CCP Champion Banner - Red.png

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 3 van 3 (123 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help