Re: mijn 2 Laatste kits zijn verdwenen.

door sophieV27
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

mijn 2 Laatste kits zijn verdwenen.

★★ Novice

Hallo,
Ik heb alle spellen van de sims4 geïnstalleerd op de pc ook alle kits. 
sinds de update geeft EA. weer wat ik mijn laatste 2 uitgekomen kits niet heb aangekocht. terwijl ik hier wel een order bevestiging van EA van heb gekregen toen ik ze kocht.

ik heb EA al gecontacteerd maar die laten niks van zich horen. kan iemand me helpen of heeft er nog iemand dat voor ?

 

Groetjes sophie

Bericht 1 van 16 (301 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn 2 Laatste kits zijn verdwenen.

Champion

Hey @sophieV27,

 

Omdat je een specifieke vraag hebt over jouw aankoop en dus ook over jouw account zal je toch echt contact op moeten nemen met de klantondersteuning/klantenservice

In deze link vind je alle ondersteuningsmogelijkheden: https://bit.ly/EA-Ondersteuning

De Nederlandstalige e-mail en chatsupport is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10:00 u. tot 19:00 u. via deze link: https://help.ea.com/nl/contact-us
Houd voor de zekerheid al jouw gegevens bij de hand en zorg dat je ook snel toegang hebt tot je e-mail account.

 

Hopelijk kan je hier mee verder. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 16 (285 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn 2 Laatste kits zijn verdwenen.

★★ Novice

hoi,

heb ik gedaan maar ze sloten alles af zonder hulp.

ben al van vrijdag hulp aan zoeken erover.

Bericht 3 van 16 (277 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn 2 Laatste kits zijn verdwenen.

Community Manager
Hey @sophieV27,

Dus even voor de duidelijkheid; sinds dat je van Origin naar de EA app bent overgegaan, zie je in de EA app dat je 2 kits niet meer bezit?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 4 van 16 (244 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn 2 Laatste kits zijn verdwenen.

★★ Novice

Nee sinds de update van de game zelf ,
heb EA al meerdere malen aangesproken.
Zij beweren dat de transactie gefaild is van de 2 kits aan te kopen.
ik heb echter de bevestingsmail van Ea dat je krijgt als je games aankoopt 
en ik heb het bewijs van de bank dat  het geld van de 2 kits van mijn rekening gegaan is.
Maar EA zegt dat ik de spellen opnieuw moet kopen. 
het maakt hun niks uit ookal heb ik de spellen na aankoop op 23 januari heb kunnen spelen.
het is onmogelijk dat ik de bevesting heb gekregen van aankoop. 

Terwijl ik ze wel heb.

Bericht 5 van 16 (233 Weergaven)

Re: mijn 2 Laatste kits zijn verdwenen.

Community Manager
Hey @sophieV27,

Ik heb even je account erbij gepakt en zonder al te veel info te kunnen geven, kan ik je wel vertellen dat er inderdaad nogal wat gefaalde transacties zijn.

Tussen eind januari en begin februari lijkt het dat je 7 aankopen hebt proberen te doen, waar er maar 1 van gelukt is (een Kit).

Zou je misschien kunnen vermelden om welke 2 Kits het volgens jouw gaat die jij niet ziet?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 6 van 16 (209 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn 2 Laatste kits zijn verdwenen.

★★ Novice

het ging over batkamer clutter en de sims simtemates , de badkamer clutter heb ik ondertussen zelf weer gekocht deze week.
Het is raar te lezen dat het 7 mislukte zijn want heb daar nooit melding van gehad . juist onlnags met die laatste kits. van al de rest heb ik dus geen weet van bestaan.

maar als het dan mislukt is waarom krijg ik dan bevestingsmail van EA met dank voor aankoop van de games als het mislukt is en hoe kwam het dan dat ik wel degelijk na aankoop een week kunnen spelen heb ? 

m.v.g  sophie

Bericht 7 van 16 (182 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn 2 Laatste kits zijn verdwenen.

Community Manager
@sophieV27, kan het zijn dat je onze Live Support of Twitter support al hebt gecontacteerd?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 8 van 16 (153 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn 2 Laatste kits zijn verdwenen.

★★ Novice

Ja al meerdere malen en ze blijven bij hun standpunt. 

Geld kwijt

Bericht 9 van 16 (144 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn 2 Laatste kits zijn verdwenen.

★★★ Novice
@EA_Leeuw Ik kom precies hetzelfde probleem tegen als SophieV27 met 3 kits teglijk gekocht. Ik heb contact opgenomen via chat geen oplossing, per e-mail geen antwoorden. EA zeer teleurstellend, dit is geen manier om klanten te behandelen, we hebben voor de spellen betaald.
Bericht 10 van 16 (122 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help