mij sims 4 en uitbreidingpakket is weg

door svst12345
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

mij sims 4 en uitbreidingpakket is weg

★ Novice

ik heb een keer om mij laptop origin weg gehaald en daarvoor had ik mij sims 4 en uitbreiding pakket honden en katten en ik ga nu weer in loggen op internet en origin installeren maar ik kan het niet terug vinden en ik moest daarvoor betalen om te spelen en de hoesje heb ik een keer gekocht kan ik zonder betalen weer spelen en op mij origin krijgen?

Bericht 1 van 8 (1.371 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: mij sims 4 en uitbreidingpakket is weg

EA SPORTS FC Team

Goedemiddag @svst12345,

 

Je bent dan ingelogd op een ander Origin account dan het account waarop je de code hebt gebruikt. Probeer eens in te loggen met een ander mail adres of met de gebruikersnaam.

 

Als het echt niet lukt kan je contact opnemen met onze helpdesk (houdt de productcode bij de hand).

 

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.


- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 4 van 8 (1.324 Weergaven)

Alle reacties

Re: mij sims 4 en uitbreidingpakket is weg

EA SPORTS FC Team

Hoi hoi @svst12345,

 

Als je de uitbreiding niet terug kunt vinden op jouw account, dan ben je misschien ingelogd met het verkeerde account.

 

In Origin kan je de uitbreiding terugvinden door op De Sims 4 te klikken en naar Extra Content te gaan. Scroll naar beneden om de uitbreiding te vinden en klik op Download.

 

Ik hoop dat je snel weer verder kunt spelen Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 8 (1.360 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mij sims 4 en uitbreidingpakket is weg

★ Novice
Goedeavond,

Wat het probleem eigenlijk is is dat de sims 4 na het van mijn laptop af is geweest hij het nu niet meer doet ik heb het spel gekocht op bol.com maar de code doet het niet meer hij zegt dat die al gebruikt is hoe kunnen we dat oplossen?

Bericht 3 van 8 (1.337 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mij sims 4 en uitbreidingpakket is weg

EA SPORTS FC Team

Goedemiddag @svst12345,

 

Je bent dan ingelogd op een ander Origin account dan het account waarop je de code hebt gebruikt. Probeer eens in te loggen met een ander mail adres of met de gebruikersnaam.

 

Als het echt niet lukt kan je contact opnemen met onze helpdesk (houdt de productcode bij de hand).

 

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.


- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png
Bericht 4 van 8 (1.325 Weergaven)

Re: mij sims 4 en uitbreidingpakket is weg

★ Novice

Goedeavond 

 

Ik heb toch een andere account maar daar staat sims 4 en uitbreiding pakket niet in mij games en ik heb alle mails gelezen wat ik met u besproken hebt en heb niks kunnen vinden van mij sims 4

Bericht 5 van 8 (1.307 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mij sims 4 en uitbreidingpakket is weg

EA SPORTS FC Team

@svst12345 Neem in dat geval dan contact op met onze helpdesk zodat dit verder onderzocht kan worden Standard smile

Jason.png
Bericht 6 van 8 (1.295 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mij sims 4 en uitbreidingpakket is weg

★ Novice

Goedemorgen 

 

Ik ben erachter gekomen dat ik 3 account hebt en ik wil graag 2 verwijderen van mij account en 1 account wil ik de e mail veranderen hoe moet ik dan doen?

Bericht 7 van 8 (1.276 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mij sims 4 en uitbreidingpakket is weg

EA SPORTS FC Team

Goedemiddag @svst12345,

 

Je kunt jouw mail adres via deze pagina aanpassen:

 

https://myaccount.ea.com/cp-ui/aboutme/index?gameId=ebisu&locale=nl_NL

 

Het is niet mogelijk om zelf jouw account te verwijderen, maar de helpdesk kan je hiermee helpen. Ze kunnen ook alles games overzetten naar 1 account voor je als je nog wat hebt staan op de andere twee accounts Standard smile

 

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.


- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png
Bericht 8 van 8 (1.266 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help