Re: laadscherm blijf laden

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

laadscherm blijf laden

★★ Novice

Hallo!

 

Ik heb al een tijdje hetzelfde probleem, namelijk: mijn Sims 4 spel laad niet.

Ik kan mijn scherm openen en krijg nog het beginscherm, maar als ik mijn spel wil hervatten blijft het uren laden. Ik moet het dan, via taakbeheer, geforceerd sluiten.

Zonet heb ik de cache van de EA app verwijderd (omdat dat vaak ook helpt bij problemen), sims 4 laten repareren en controleerde ik al mijn cc en mods.

Niets heeft geholpen...

 

Heeft iemand hierop ideeën ?

 

Alvast bedankt

Jolien

Bericht 1 van 5 (1.303 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: laadscherm blijf laden

★★★★★ Expert

Omdat dit onderwerp niet veel te maken heeft met het EA Desktop programma, maar eerder met De Sims 4 zal dit onderwerp beter in diens forumtak thuishoren: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/bd-p/the-sims-4-technical-issues-nl
Je hoeft dat niet zelf nou meer te doen en dit onderwerp zal worden verplaatst.

Zorg dat je de basisstappen helemaal hebt gedaan, @SimJolien. Ontdoe De Sims 4 van alle aangepaste inhoud, hernoemd de spelmap, de cache van de Origin cliënt leegmaken en repareer deze via de Origin cliënt.
Controleer dat deze is bijgewerkt. Met een nieuwe Sim / huishouden testen of het probleem is opgelost.
Start De Sims 4 via de Origin cliënt.
Je zal alle overige en onnodige openstaande software helemaal moeten afsluiten, want deze kunnen zorgen voor hinder / blokkeren bij beiden. Zo worden ook meer systeembronnen vrij gemaakt, die je harder nodig zal hebben om De Sims 4 laten draaien.
Altijd een bekabelde internetverbinding gebruiken.
De "Gebruikersaccountbeheer" en beveiligingssoftware (tijdelijk) uitschakelen.
Start de Origin cliënt als een Administrator.

Controleer dat je computer nog wel voldoet aan de gevraagde systeemeisen (alleen basisspel en de normale (64-bits) versie): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements

Mogelijk dienen de stuurprogramma's van je computer eerst nog worden bijgewerkt. Begin bij die van de videokaart.
Tevens, alle nog beschikbare updates voor Windows 10 downloaden en installeren. Denk hieraan de optionele updates. Hierna de computer opnieuw laten starten en stappen herhalen.

De beeldschermresolutie verlagen naar 1024×768 en start De Sims 4 in de venstermodus.

Zou het probleem blijven terugkeren, plaats je DxDiag informatie opgeslagen als een tekstenbestand bij je reactie: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/


Groetjes.
Bericht 2 van 5 (1.288 Weergaven)

Re: laadscherm blijf laden

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Hier het dxdiag bestand @RealSimmor0 

Bericht 3 van 5 (1.234 Weergaven)

Re: laadscherm blijf laden

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @SimJolien,

 

Als je het goed vindt heb ik even naar het DxDiag.txt bestand gekeken dat je hebt opgeladen.

 

Ik denk dat jouw computer net niet sterk genoeg is voor alle De Sims 4 pakketten en dan ook nog eens een hoeveelheid custom content en modificaties. 

Vooral de Intel(R) HD Graphics 520 grafische kaart komt niet overeen met de systeemeisen die worden aanbevolen voor het spelen van De Sims 4. Ook de Intel(R) Core(TM) i3-6006U processor heeft niet voldoende rekencapaciteit om alle uitbreidingspakketten én modificaties te laden en te verwerken. Als je de spelopties aanpast, de beeldscherminstellingen lager zet en misschien zelfs kiest voor de laptop modus dan nog zal je rekening moeten houden met laadproblemen en vertraging bij het spelen. Hier kan je lezen welke minimale systeemeisen je nodig hebt : The Sims 4 - Systeemeisen voor De Sims 4 (ea.com) Zodra je meer pakketten hebt zal je moeten kijken bij de aanbevolen systeemeisen.

 

Je kan ook zelf testen of je op jouw computer De Sims 4 kan spelen. Can You RUN It | Can I Run It | Can My PC Run It (systemrequirementslab.com)

Vul dan in het scherm het pakket in dat als laatste voor De Sims 4 werd uitgebracht en dat jij hebt aangeschaft. Als het goed is krijg je dan vanzelf te zien of je computer sterk genoeg is.

 

Het is waarschijnlijk niet het antwoord dat je zou willen en het is denk ik niet echt de oplossing waar je op zou hebben willen hopen.

Misschien zal je op zoek moeten naar een sterkere computer voor de Sims 4.

 

Veel succes. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 5 (1.225 Weergaven)

Re: laadscherm blijf laden

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @SimJolien,

Ik moet eerlijk zeggen dat het inderdaad zo lijkt te zijn dat je PC (of laptop) wat moeilijkheden kan hebben met het draaien van De Sims 4. Je computer lijkt alleen te beschikken over de uiterst minimale specificaties om het spel op minimale instellingen te draaien. Misschien kun je eens proberen om het spel in de laptop-modus te draaien, om te zien of dat wat verlichting kan bieden.

EA_LeeuwAHQ
Bericht 5 van 5 (1.198 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help