kan de map electronic arts niet vinden op mijn laptop

door didi91176
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: kan de map electronic arts niet vinden op mijn laptop

★ Apprentice
@EA_Neil ook dat helpt niet ook niet opgeslagen en een map te zien op dat acount
Bericht 51 van 70 (399 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager (retired)
@didi91176,

Was het proberen waard. Je kunt terug wisselen naar jouw normale account en dat nieuwe account weghalen via hetzelfde accounts menu.

Om te dubbel checken, in de Electronic Arts map maakt hij helemaal geen Sims 4 map aan of maakt hij deze wel aan maar de Saves map hier binnen bestaat niet?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 52 van 70 (394 Weergaven)

[ Bewerkt ]
Champion

@didi91176  Zou je eens een screenshot willen maken van jouw gamebibliotheek in Origin en het bestand hier aan je antwoord toevoegen? Edit: het zou er dan ongeveer zo uit moeten zien. Zie foto:

Schermafbeelding 2021-07-07 122709.png

Ik heb nog eens bij andere helpers gevraagd en ook zij vinden het heel vreemd. Zou je dan ook nog eens een screenshot willen maken van de inhoud van de map:\Program Files (x86)\Origin Games\The Sims 4? Dan kunnen we beoordelen of alle bestanden daar wel op de juiste plaats staan. Alvast weer bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 53 van 70 (388 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★ Apprentice

hier screenshot van the map the sims origin en de map van origin game the sims 4

Bericht 54 van 70 (372 Weergaven)

★ Apprentice
@EA_Neil maakt niks aan druk op zoeken en type dan the sims 4 in en geen resultaat
Bericht 55 van 70 (371 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager (retired)

@didi91176 ,

Ik heb nog wat andere minder voor de hand liggende dingen die we kunnen proberen mocht je hier open voor staan.

1. Probeer de Taal van De Sims 4 te veranderen in Origin. Rechter muis klik op De Sims 4 in de spelbibliotheek en select eigenschappen. Ga naar geavanceerde opties en verander de taal van Nederlands naar Engels. Laat Origin zijn werk doen en start het spel hierna op en maak een willekeurige familie. Sla dit op en sluit het spel af en zie of dit wel een map maakt in jouw documenten. Mocht dit niks doen zet hem dan terug naar het Nederlands voordat je de volgende stap uit voert.

2. Laten we kijken of het zelf aan maken van deze folder helpt. Kun je voor mij zelf naar jouw documenten gaan, de Electronic Arts map aanklikken en openen en zien of je zelf de folder aan kunt maken?

• Ga naar mijn documenten > Electronic Arts
  • Maak een nieuwe folder aan en noem deze 'De Sims 4' (zonder de haakjes maar wel met de hoofdletters)
  • Start het spel hierna nogmaals op en probeer een familie te maken en het spel op te slaan.

Voorbeeld van hoe dit er dan uit komt te zien:

Voorbeeld map sims 4.png

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 56 van 70 (367 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★ Apprentice
@EA_Neil heb de taal al verwisselt maar lukt niet .
ik ga nu een map aanmaken bij electronic arts
ik laat het je weten
Bericht 57 van 70 (367 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★ Apprentice
@EA_Neil is ook niet gelukt .
maar ik vind het wel vreemd want als ik een spel opgeslagen heb en ik keer terug naar de beginpagina zonder het spel af te luiten staat er een button nieuwe game en load game button .
Sluit ik het spel af en dan terug naar de startpagina's zijn die button weg en staat er alleen de play knop
Bericht 58 van 70 (368 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
Champion

@didi91176 Dank je voor de screenshots! Een aantal zaken worden nu wel duidelijker. Voor zover ik het kan zien is alles in de map Program Files (x86)\Origin Games\The Sims 4 en in de spelbibliotheek van Origin op orde. Dus zal het toch ergens anders gezocht moeten worden. 

Op jouw taakbalk zag ik ook een Steam logo. Heb je onderdelen van De Sims 4 via Steam aangeschaft en zo ja zou zit er in de Steam map misschien een map Electronic Arts\De Sims 4? Zou je dat nog eens willen controleren? In het verleden is het voorgekomen dat in een aantal gevallen Steam en Origin niet volledig op elkaar aansloten. Zou dat hier misschien ook het geval kunnen zijn?

CCP Champion Banner - Red.png

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 59 van 70 (375 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★ Apprentice
@Trismagistos ik heb nooit spellen van de the sims 4 op steam gekocht alleen maar via origin
wel heb ik produkt codes gekocht via game sync en die moest ik verzilveren op mijn origin acount
Bericht 60 van 70 (370 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help