kan de map electronic arts niet vinden op mijn laptop

door didi91176
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: kan de map electronic arts niet vinden op mijn laptop

Champion

@didi91176 Heb je al eens geprobeerd om De Sims 4 te starten met de EA Desktop app? Die kan je hier ophalen. Open bèta van de EA-app Misschien lukt het aanmaken van de map Electronic Arts\De Sims 4 wel met deze app.

Als je uiteindelijk toch voor die optie kiest om alles te verwijderen en opnieuw te installeren dan raad ik je aan de Apps te verwijderen op de officiële manier. Dat is via het Windows instellingen menu en dan eerst in het tabblad Apps en onderdelen Origin te verwijderen en daarna eventueel alle onderdelen van de Sims 4.

Als dat is afgerond zou je eventueel met een Crap Cleaner het register van Windows (je laptop) kunnen opschonen. Er zijn gratis versies van Crap Cleaner te vinden. Ik raad je aan de naam even te googelen. Daarna kan je opnieuw Origin downloaden en installeren. Jammer genoeg zal je daarna wel alle pakketten van de Sims opnieuw moeten downloaden en dat kan enige tijd vergen. Als het goed is, maakt Origin daarna alle onderdelen aan zoals het hoort.

Heel veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 31 van 70 (184 Weergaven)

★ Apprentice
@Trismagistos dank je probeer het hou je op de hoogte
Bericht 32 van 70 (189 Weergaven)

★ Apprentice
@Trismagistos via de EA app lukt het ook niet heb net alle stappen gedaan om alles te verwijderen en nu terug origin geïnstalleerd en nu is alles van the sims aan het downloaden hoop dat het nu wel een map aanmaakt anders weet ik het niet meer heb van alles geprobeerd ook bij avast als uitzondering toegevoegd
Bericht 33 van 70 (167 Weergaven)

★ Apprentice
@Trismagistos ook die twee opties werken niet.
Dus maar spelen zonder opgeslagen game Frown
Bericht 34 van 70 (153 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager (retired)
Hey @didi91176,

En hij maakt alsnog ook geen mijn documenten/Electronic Arts/De Sims 4 folder aan na het opstarten via EA Desktop?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 35 van 70 (148 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★ Apprentice
@EA_Neil Nee
Bericht 36 van 70 (142 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Wat als je anti-virus-programma / virusscanner nou eens helemaal verwijderd, @didi91176?

Groetjes.
Bericht 37 van 70 (131 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Champion

@RealSimmor0 het verwijderen van antivirussoftware is niet raadzaam en kan niet worden gezien als een goed advies.

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 38 van 70 (125 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Zeker van wel, als deze dus voor problemen geeft, @Trismagistos.
Bericht 39 van 70 (118 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Champion

@didi91176 Ik heb pasgeleden op een andere computer dan mijn gamecomputer de Sims 4 geïnstalleerd en had ook even last van de OneDrive. Ook nadat ik die had ontkoppeld bleef ik in de map documenten een rode bal met een zwart kruis zien voor de map Electronic Arts. Zou je nog eens willen controleren of jij dat ook waarneemt?  In dat geval is de OneDrive niet goed afgesloten en blijft de map Electronic Arts op de OneDrive sluimeren. 

Je zou nog eens kunnen kijken of de map Electronic Arts nog bestaat op de OneDrive en hem van die plek verwijderen. Als je toch al op kopie op een USB-stick of externe harddisk hebt staan, kan dat geen kwaad. En zou je ook nog eens een zoekopdracht in de balk bovenaan rechts van de verkenner willen intoetsen met de naam Electronic Arts? Misschien dat de map door een aanpassing van instellingen wel op een andere plaats terecht is gekomen. 

Als je nog wilt blijven proberen dan zal ik samen met jou nog even blijven zoeken naar een oplossing.

Let op:

Bericht 40 van 70 (101 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help