kan de map electronic arts niet vinden op mijn laptop

door didi91176
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: kan de map electronic arts niet vinden op mijn laptop

★ Apprentice
@Trismagistos Nee die map staat er niet bij
Bericht 11 van 70 (223 Weergaven)

Champion

@didi91176  Dan is dat waarschijnlijk één van de problemen. Zonder die map blijf je voortdurend beginnen aan een nieuw spel.

Kijk ook nog eens even of je die map wel kan vinden in De Sims 4 map op je computer of laptop. De map die je vindt in de Electronic Arts map. Als daar wel een map saves in zit, kopieer die dan naar de USB-stick of externe harddisk.

Daarna zal je het spel toch moeten repareren in Origin door met de rechter muisknop op de tegel van de Sims 4 te klikken en te kiezen voor repareren.

Als je geen saves map kunt vinden op je computer dan moet je er van uitgaan dat er geen spellen zijn opgeslagen.

Let er wel op dat je je spel altijd beëindigt met de optie: Opslaan en afsluiten om spellen ook echt te kunnen bewaren.

Hopelijk heb lukt het hiermee wel om spellen op te slaan.

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 12 van 70 (213 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Dan zul je moeten kijken of deze mappen en bestanden ergens anders op je computer staan, @didi91176. Plaats ze dan op hun juiste locaties.
Mocht je geen opgeslagen spelvoortgang vinden, dan zul je helaas opnieuw beginnen.
Heb je deze software volledig afgesloten of verwijderd?
Start De Sims 4 eens, ga met een nieuwe of standaard Sim / huishouden testen of de mappen wel worden gemaakt en je opgeslagen spelvoortgang blijft bestaan.
Nadat je het spel hebt opgeslagen en daarna De Sims 4 hebt afgesloten, kijk je of er een "Saves" map is gemaakt, met daarin je spel dat je net had opgeslagen.
Om dan weer De Sims 4 te starten. Is het mogelijk om je spel te laden?

Standaardlocatie zou in je "Documenten\Electronic Arts\De Sims 4\Saves\" moeten zijn.

Groetjes.
Bericht 13 van 70 (204 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★ Apprentice
@RealSimmor0 Heb ik allemaal gedaan gedeinstaleerd en terug geïnstalleerd .
Nieuwe huishouden aangemaakt en dan het spel opgeslagen en dan weer opnieuw opgestart .
Geen save map te zien in de map en ook kan ik geen opslagen spel vinden op de startpagina ban de sims 4 is er geen button te vinden van nieuw spel of laad spal te zien alleen een play button om een neiuw spel te beginnen.
Ik weet niet meer wat ik nog meer kan doen.
Bericht 14 van 70 (199 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★ Apprentice
@Trismagistos Ook dat heb iik gedaan opslagen en afsluiten met steeds weer hetzelfde resultaat vond het wel jammer ik heef er geld aan uit en ik kan er eigenlijk niks mee doen heb origin ook al gemaild maar krijg geen reactie . Vind dit wel treurig
Bericht 15 van 70 (199 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Het is niet mogelijk om een e-mail bericht te versturen naar Origin, @didi91176.

Nadat je het spel hebt opgeslagen en De Sims 4 hebt afgesloten, is er dan wel een map "Saves" met inhoud, in je "Documenten\Electronic Arts\De Sims 4\" staan?
Wellicht kan je deze gegevens nog veiligstellen, door deze te kopiëren naar een USB-opslagmedium.
Je zal alle overige en onnodige openstaande software moeten afsluiten. Met name sommige beveiligingssoftware, software die gebruikt maakt van zogenoemde "lagen" en software voor online opslag en reservekopieën maken, zijn hierbij vaak de onbedoelde boosdoeners.
Lukt het niet om deze software volledig af te sluiten, dan zal je deze moeten verwijderen.
Windows Schoon Starten: https://support.microsoft.com/nl-nl/topic/windows-schoon-opstarten-da2f9573-6eec-00ad-2f8a-a97a1807f...

Het eens met een andere computer gaan proberen of het daarmee wel lukt.
Nogmaals eens goed de stappen doornemen, die werden genoemd en de instellingen controleren.

Je computer laten controleren op fouten, die je dient te herstellen. Openstaande onderhoudstaken doen.

Als je probleem blijft terugkeren of je er niet gaat uitkomen, is het wellicht toch beter dat je contact gaat nemen met een computerbedrijf en die laat kijken naar een lokaal aanwezige probleem.

Groetjes.
Bericht 16 van 70 (186 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager (retired)
@didi91176,

Wat gebeurt er als je zelf handmatig een folder aan maakt en die 'saves' noemt in 'De Sims 4' folder die je kunt vinden in de 'Electronic Arts' folder?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 17 van 70 (180 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★ Apprentice
@EA_Neil heb ik al geprobeerd maar slaat niet op
Bericht 18 van 70 (180 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager (retired)
@didi91176,

En deze Electronic Arts en Sims 4 folder staan in jouw documenten of ergens anders op dit moment?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 19 van 70 (180 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★ Apprentice
@EA_Neil Krijg op de startpagina van the sims ook geen button new game of load game alleen eennplay knop
Bericht 20 van 70 (177 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help