ik kan mijn sims niet opslaan krijg steeds foutmelding

door Tamara77
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

ik kan mijn sims niet opslaan krijg steeds foutmelding

★★ Novice

Hoi ik kan mijn sims 4 niet opslaan zodra ze vorderingen maken in hun werk of school of koken dan krijg ik meteen een foutcode melding.

Bericht 1 van 10 (983 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: ik kan mijn sims niet opslaan krijg steeds foutmelding

Champion

Hey @Tamara77,

 

Dank je voor je schermopname met daarin de code. Ik heb het even voor je nagekeken en de 532: codes hebben meestal te maken met een fout in je modificaties.

 

Als het goed is kan je die oplossen door de suggesties te volgen die ik in de handleiding in deze link heb opgenomen:

 https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Als-je-gebruik-maakt-van-aangepast-materiaal/m-p/11711598#M14442

 

En, dit probleem kan ook te maken hebben met een specifieke modificatie dus controleer ajb ook even of je extra mappen aantreft in de map \Documenten\Electronic Arts\De Sims 4\saves Je doet er dan verstandig aan om die map of mappen te verwijderen. Dat gaat zeker ten koste van de effecten en voortgang die je speelde met die modificatie maar kan de rest van je spelvoortgang wel veiligstellen.

 

Laat even weten of je na het testen van je modificaties het probleem kwijt bent.

 

Alvast bedankt

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 5 van 10 (934 Weergaven)

Alle reacties

Re: ik kan mijn sims niet opslaan krijg steeds foutmelding

Champion

Hey @Tamara77,

 

Zou je kunnen aangeven welke foutmelding dat is? Je kunt eventueel ook een schermopname maken en hier delen. 

Kan je ook aangeven sinds welk moment je deze foutmelding ziet. Speel je De Sims heel vaak (dagelijks) of ben je pas geleden weer gaan spelen? 

Hoe meer informatie je geeft hoe beter we je kunnen helpen.

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 10 (977 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik kan mijn sims niet opslaan krijg steeds foutmelding

★★★★★ Expert
Heb je dit ook met een andere Sim / Huishouden, op een andere kavel met een eigen gemaakte woning of zelfs in een andere buurt / stad, @Tamara77?

Zou je een schermafdruk kunnen maken van deze foutmelding, opslaan als een afbeeldingsbestandstype en hier als een bijlage laten toevoegen bij je reactie?

Begin eens met het doen van de basisstappen. Ontdoe De Sims 4 van alle aangepaste inhoud en repareer De Sims 4 via de Origin cliënt.
Met een nieuwe, eigen gemaakte Sim / Huishouden kan je nog eens gaan testen of het probleem dan is opgelost.

Groetjes.
Bericht 3 van 10 (974 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik kan mijn sims niet opslaan krijg steeds foutmelding

★★ Novice

sims44.jpg Bij elke huishouden doet hij dit zodra ze voortgang maken met werk koken en andere skills opbouwen dan wil hij niet opslaan

Bericht 4 van 10 (948 Weergaven)

Re: ik kan mijn sims niet opslaan krijg steeds foutmelding

Champion

Hey @Tamara77,

 

Dank je voor je schermopname met daarin de code. Ik heb het even voor je nagekeken en de 532: codes hebben meestal te maken met een fout in je modificaties.

 

Als het goed is kan je die oplossen door de suggesties te volgen die ik in de handleiding in deze link heb opgenomen:

 https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Als-je-gebruik-maakt-van-aangepast-materiaal/m-p/11711598#M14442

 

En, dit probleem kan ook te maken hebben met een specifieke modificatie dus controleer ajb ook even of je extra mappen aantreft in de map \Documenten\Electronic Arts\De Sims 4\saves Je doet er dan verstandig aan om die map of mappen te verwijderen. Dat gaat zeker ten koste van de effecten en voortgang die je speelde met die modificatie maar kan de rest van je spelvoortgang wel veiligstellen.

 

Laat even weten of je na het testen van je modificaties het probleem kwijt bent.

 

Alvast bedankt

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 10 (935 Weergaven)

Re: ik kan mijn sims niet opslaan krijg steeds foutmelding

★★ Novice

Is goed ik ga vanmiddag ermee aan de slag alvast bedankt voor de hulp

 

 

Bericht 6 van 10 (911 Weergaven)

Re: ik kan mijn sims niet opslaan krijg steeds foutmelding

★★ Novice
@Trismagistos Hartelijk dank voor de hulp ik kan weer opslaan.
Bericht 7 van 10 (852 Weergaven)

Re: ik kan mijn sims niet opslaan krijg steeds foutmelding

Champion

Graag gedaan @Tamara77.

 

Veel plezier met spelen! Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 10 (836 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik kan mijn sims niet opslaan krijg steeds foutmelding

★★ Novice
@Trismagistos Hoi helaas doet hij weer het zelfde alleen het gekke is wanneer 1 mod het probleem is dan doet niks het meer ik heb echt alles gedaan wat er stond ook mijn game eraf gehaald opnieuw geïnstalleerd. maar het lijkt erger geworden. Trouwens zonder mods doet hij het zelfde zodra de sim voortgang wil maken en je wil dat opslaan dan krijg je een error. Denk je dat er nog een updatek komt hiervoor ?
Bericht 9 van 10 (806 Weergaven)

Re: ik kan mijn sims niet opslaan krijg steeds foutmelding

Champion

Hey @Tamara77,

 

Soms kan één modificatie je hele spel blokkeren. Er is op dit moment één modificatie, waarvan ik weet dat die voor dit soort problemen zorgt en dat is ook de enige die mappen maakt in de eerder genoemde map \Documents\Electronic Arts\De Sims 4\saves. Die modificatie is dus, zo is gebleken, onverenigbaar (incompatibel) met het uitbreidingspakket 'Middelbare School'. Gezien de reacties van de maker verwacht ik van die persoon voorlopig geen updates voor die modificatie. 

 

In de handleiding: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Als-je-gebruik-maakt-van-aangepast-materiaal/m-p/11711598#M14442 staat niets over het opnieuw installeren van je spel. Dat is ook meestal niet nodig.

Heb misschien je een backup gemaakt van de belangrijkste onderdelen uit de map \Documents\Electronic Arts\De Sims 4 en al die onderdelen teruggezet? Want het kan zijn dat je daarmee ook een paar bestanden hebt teruggezet die het probleem in het eerdere spel veroorzaakten.

 

Zodra je de modificatie en de mappen uit de map saves hebt verwijderd en je verwijdert daarna ook het bestand localthumbcache.package dan heb je, als het goed is, ook de veroorzaker van de fout uit je spel gehaald. Voor de zekerheid zou je wel kunnen kijken naar Better Exceptions die ook in deze link wordt genoemd [INFORMATION] Common Game Fixing Mods - Hero Approved - Answer HQ (ea.com) Daarmee kan je controleren of er nog andere fouten in jouw map mods aanwezig zijn.

 

Hopelijk heb je wat aan deze extra informatie.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 10 van 10 (797 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help