ik kan mijn nieuwe gamepack niet dowloaden

door eeffjeeex
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: ik kan mijn nieuwe gamepack niet dowloaden

★★★ Guide
@eeffjeeex Dan zou ik even jouw ouders vragen of hun eventjes hier willen reageren, dat is misschien het gemakkelijkste Wink

https://help.ea.com/nl/contact-us/ Dit is waar je contact met EA op kunt nemen en ik kon hier ook tussen bepaalde tijden chatten met ze

Succes,
Groetjes Monique
Bericht 11 van 15 (398 Weergaven)

Re: ik kan mijn nieuwe gamepack niet dowloaden

★★ Novice

Hoi @monique23051 

 

ik heb dat gedaan maar ze zeiden dat ik moest wachten en toen vroeg ik of ik mijn geld terug kon krijgen en toen zeiden ze dat dat niet kon 

 

 

Bericht 12 van 15 (384 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik kan mijn nieuwe gamepack niet dowloaden

Champion

Hey @eeffjeeex,

 

Omdat jouw teen account nog niet helemaal volwaardig is (pas op je 18 kan je dat 'laten" aanpassen) is het verstandig om even samen met jouw ouders de zaken op te lossen. EA-account van je kind upgraden naar een EA-tieneraccount

Van hieruit kunnen wij niet beoordelen of je ook een aanmeldingsverificatie hebt doorlopen. Lees daarom ook even deze informatie: EA-aanmeldingsverificatie inschakelen 

Als je die aanmeld verificatie nog niet heb doorlopen en je hebt geen codes gekregen dan zal het ook bij de chat wat stroever kunnen verlopen. 

 

Als je hierna of hierover toch nog vragen hebt, stel ze gerust. Hopelijk komen we er samen wel uit. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 13 van 15 (368 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik kan mijn nieuwe gamepack niet dowloaden

Community Manager

@eeffjeeex  schreef:

Hoi @EA_Leeuw 

 

Ik heb een teen account maar ik heb het op de origin site gekocht dus het kan zijn dat het op mijn ouders account is gekocht maar dat weet ik dus niet


@eeffjeeex, in dat geval denk ik inderdaad dat het op het account van je ouders staat. Als het goed is, kun je de klantenservice contacteren en vragen of dat het mogelijk is om de uitbreiding van het ene account op het andere EA account te laten zetten, dit weet ik niet 100% zeker, maar dat zou de klantenservice je moeten kunnen vertellen.

 

Met betrekking tot een terugbetaling van een aparte uitbreiding; dit kan inderdaad niet. 

 

Waarvoor kan ik geen geld terugkrijgen?

  • Je kunt een game maximaal twee keer terugsturen. Als je voor een game twee keer je geld hebt teruggevraagd, kun je deze wel opnieuw kopen, maar kun je geen derde keer een terugbetaling aanvragen.
  • Als je een bundel games gekocht hebt of games met extra content, moeten alle games en content gezamenlijk teruggestuurd worden.
    • Bepaalde game-edities waarbij je virtuele-valutapakketten en/of content-pakketten krijgt, zijn uitgesloten van de Grote Game Garantie.
  • Downloadbare content (DLC) en in-game valuta kunnen niet worden gerestitueerd als deze apart zijn gekocht.

Zie: https://help.ea.com/nl/help/account/returns-and-cancellations/.

EA_LeeuwAHQ
Bericht 14 van 15 (357 Weergaven)

Re: ik kan mijn nieuwe gamepack niet dowloaden

★★★ Guide
@eeffjeeex Dan zit er niets anders op dan te wachten tot jouw ouders iets doen. Succes ermee,vervelend is het wél.

Groetjes Monique
Bericht 15 van 15 (342 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help