Re: ik kan de sims 4 niet opstarten

door myleneke123
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: ik kan de sims 4 niet opstarten

Community Manager (retired)

 

@myleneke123 ,

 

Dit kan er mogelijk voor zorgen dat bepaalde updates niet geinstalleerd kunnen worden. Ik geloof dat @Trismagistos een super guide had om Sims 4/Origin toe te voegen aan de uitzonderingen.

 

Mijn excuses als dit niet specifiek voor Avast was.

 

- EA_Neil

 

Neil.png
Bericht 11 van 21 (365 Weergaven)

Re: ik kan de sims 4 niet opstarten

Champion

@myleneke123 en @EA_Neil  de gids geldt voor AVG en Avast. Voor Avast lees even deze informatie @myleneke123 Opgelost: Re: Galerie werkt niet - Pagina 2 - Answer HQ (ea.com) 

Als je naar aanleiding daarvan nog vragen hebt, laat het dan even weten.

 

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 12 van 21 (388 Weergaven)

Re: ik kan de sims 4 niet opstarten

★★★★ Novice

ik snap niet goed hoe je dat moet veranderen

 

Bericht 13 van 21 (374 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik kan de sims 4 niet opstarten

Champion

@myleneke123 Daarvoor zal je eerst naar Avast moeten gaan en de Avast gebruikersinterface moeten openen. Die open je door op Avast te klikken in de lijst van Applicaties die je kunt vinden als je op de windows startknop links klikt. Zodra je die hebt geopend\aangeklikt dan klik je op bescherming en volg je de stappen die ik in de Link heb beschreven.

 

Hopelijk lukt het daarmee wel.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 14 van 21 (367 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik kan de sims 4 niet opstarten

★★★★ Novice

als ik de app avast niet heb en ik opeen andere computer inlog op origin dan kan ik dus wel op de sims

Bericht 15 van 21 (361 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik kan de sims 4 niet opstarten

★★★★ Novice

op avast kan ik kiezen tussen slime modus en strenge modus. welke moet ik kiezen

Bericht 16 van 21 (358 Weergaven)

Re: ik kan de sims 4 niet opstarten

★★★★★ Expert
De slimme modus is genoemd, @myleneke123.
Of anders, je beveiligingssoftware maar eens (tijdelijk) uitschakelen of verwijderen.

Groetjes.
Bericht 17 van 21 (350 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik kan de sims 4 niet opstarten

Champion

@myleneke123 Kies dan zeker voor de slimme modus want dan regelt Avast het allemaal zelf. Zodra je dan een oproep van Avast krijgt of je de Sims wilt toestaan klik dan op ja!

Het verwijderen van Antivirussoftware is zeker niet aan te raden!

 

Geef dan ook gelijk Origin en De Sims 4 toestemming in de firewall van Avast. Als je daar ook een stappenplan voor wilt laat het dan even weten.

 

Succes

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 18 van 21 (346 Weergaven)

Re: ik kan de sims 4 niet opstarten

★★★★ Novice

als ik de sims 4 wou opstarten dan stond er download de gratis versie van de sims 4. heb ik gedaan. maar nu zijn er pakketten dat ik gekocht heb weg. ik zou heel graag die pakketten terug willen hebbenik weet niet goed hoe? zouden jullie misschien een oplossing hebben?

Bericht 19 van 21 (340 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik kan de sims 4 niet opstarten

[ Bewerkt ]
Champion

@myleneke123 Heb je de Sims gewoon via Origin opgestart. Want dat is de gemakkelijkste en veiligste manier. Voor zover ik weet is er geen actie voor een gratis of proefversies van De Sims 4 op dit moment. Maar ik denk dat @EA_Neil  daar meer informatie over zal hebben. 

 

Voorlopig raad ik je aan om De Sims 4 even alleen via Origin te starten. 

 

Edit: je doet er nu heel verstandig aan om jouw computer op virussen te laten scannen door Avast.  Dat kan soms even duren maar is in dit geval wel belangrijk!

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 20 van 21 (328 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help