geluid doet niks

door e0742
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

geluid doet niks

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

mijn origin geeft wel geluid alleen als ik de Sims4 opstart hoor ik helemaal niks

heb al van alles geprobeerd zoals repareren via origin, geluid aanpassen en gameopties , het spel opnieuw geïnstalleerd en via de cache van de Origin alles opnieuw gedaan alleen niks helpt, in het begin dat ik het speelde had ik wel gewoon geluid. dus ik weet niks meer wat ik kan doen

Bericht 1 van 4 (423 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: geluid doet niks

Champion
@e0742 Die kwam mee met de patchupdate voor de Sims op 10 november. Vlak na de update werd er door Origin toestemming gevraagd om dit programma te installeren. Als je dat niet hebt gedaan dan kan je de benodigde versies vinden in de eerder mee gegeven link.

CCP Champion Banner - Red.png

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

In thread bekijken

Bericht 4 van 4 (409 Weergaven)

Alle reacties

Champion
@e0742 Heb je dit probleem na de patchupdate van 10 november en heb je Origin toestemming gegeven om Visual Studio te installeren? Vermoedelijk mis je nu een paar audio drivers. Zorg er voor dat je de juiste runtime hebt geïnstalleerd. Als je met windows speelt vind je hier meer informatie: https://support.microsoft.com/en-us/help/2977003/the-latest-supported-visual-c-downloads

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 2 van 4 (417 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie
@Trismagistos waar kan ik selecteren om visual studio te installeren bij origin
Bericht 3 van 4 (412 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Champion
@e0742 Die kwam mee met de patchupdate voor de Sims op 10 november. Vlak na de update werd er door Origin toestemming gevraagd om dit programma te installeren. Als je dat niet hebt gedaan dan kan je de benodigde versies vinden in de eerder mee gegeven link.

Let op:

Bericht 4 van 4 (410 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help