galerie

door Anoukhuyser
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

galerie

★★★ Newbie

Sinds ik de nieuwe update heb gedaan kan ik niet meer huishoudens en kavels van andere mensen zin in de galerij, ik zie alleen die van mij. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Bericht 1 van 4 (184 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: galerie

★★★★★ Expert
Indien je "De Sims 4 Legacy Editie" en/of een kinderaccount gebruikt, worden de online functies (waaronder de Galerij) niet ondersteund, @Anoukhuyser.
Wil je deze toch gebruiken, net als aanvullende inhoud verschenen in 2020 en later, dan dien ej te zorgen dat jouw computer gaat voldoen aan de systeemeisen van De Sims (basisspel, normale versie): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
Meer informatie: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/FAQ-De-Sims-4-Legacy-Editie/m-p/8452343#M2710

Controleer dat je bent verbonden met het internet. Gebruik een bekabelde internetverbinding.
Zorg ook dat je met de juiste Origin / EA account bent aangemeld.
Je dient alle overige, onnodig openstaande software helemaal afgesloten hebben. Met name beveiligingssoftware kunnen een onbedoelde boosdoener hierin zijn.
Start De Sims 4 via de Origin cliënt, net als elk ander spel van Origin.
Doe ook eens helemaal de basisstappen.


Groetjes.
Bericht 2 van 4 (172 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: galerie

Champion

@Anoukhuyser Kon je voor de patchupdate wel gewoon bij de Galerie? Heb je ook nog andere updates voor andere programma's of onderdelen gehaald?  Het kan zijn dat de virusscanner die je gebruikt wat strenger is voor onderdelen van buitenaf. Heb je de problemen in je spel of ook gewoon via het internet? Probeer eens of je via deze link wel de huishoudens en kavels ziet: De Sims - Galerie - Officiële site (ea.com)  Als je ze daar ook niet ziet kan het te maken hebben met je virusscanner. Lees dan eerst eens de informatie die je hier kan vinden: Opgelost: Re: Galerie werkt niet - Answer HQ (ea.com) 

Laat even weten of een van deze oplossingen voor jou heeft gewerkt anders kijken we naar andere mogelijkheden.

Alvast bedankt.

 

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 4 (163 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: galerie

Community Manager (retired)
Hey @Anoukhuyser,

Ik heb een kijkje voor je genomen en hebt het gevoel dat je inderdaad op de Legacy editie van het spel zit. Ben je toevallig van computer/laptop gewisseld of heb je een hele lange tijd niet gespeeld?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 4 (154 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help