download voltooien

door zoepanda
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

download voltooien

★★★ Newbie

hallo  ik heb laatst het pakket ecologisch leven gekocht en gedownload

in het begin geen problemen mee gehad en er gewoon gebruik van kunnen maken. nu wilde ik weer gaan spelen maar kan ik de sims 4 niet openen omdat het pakket ecologisch leven nog aan het voltooien is terwijl ik het eerder al gewoon gebruik van heb gemaakt. bij het voltooien staat op dat het al 100% is 

Bericht 1 van 4 (262 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: download voltooien

Champion

Hey @zoepanda,

 

Maak je gebruik van Origin of van de EA App? 

Heb je geprobeerd om De Sims 4 te repareren of ontstond deze situatie ergens anders door?

 

Je zou in ieder geval kunnen proberen om eens uit te loggen of je af te melden. De andere mogelijkheid die je hebt is de cache van te legen via Origin of de EA App. https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

 

Als geen van deze suggesties lukt, laat het dan even weten. Als je aanvullende informatie geeft, kunnen we je ook beter helpen.

 

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 4 (248 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: download voltooien

★★★★★ Expert
Als het downloaden en/of installeren blijft steken op een bepaald percentage, dan zal je beginnen met de cache van de Origin cliënt leegmaken, @zoepanda.
Tevens kan je de computer eerst nog opnieuw laten starten en dien je ongehinderd verbonden moeten zijn met het internet.

Mocht het gaan om een gekocht product niet kunnen vinden, denk er aan de het verwerken van een aankoop / bestelling gedaan via Origin tot wel 36 uren kan duren voordat deze aankoop / bestelling is verwerkt.

Groetjes.
Bericht 3 van 4 (203 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: download voltooien

Champion

@RealSimmor0 

 

Dat is exact wat ik ook al had vermeld!

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 4 (194 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help