juli 2021
Hoii, sinds kort alle mods verwijdert, game blijft crashen . Geen vrienden meer alleen de beer van toen ik 1 was. Mn pc blijft ook crashen zelf terwijl ik er nieteens mee bezig ben. Hoe verhelp ik dit probleem.
juli 2021
juli 2021
juli 2021
Hey ,
Dit gebeurd in alle gezinnen , ik krijg 1 gezin nieteens meer opgestart , hij blijft switchen tussen familie kiezen en stad kiezen, en dan constant.
Ik heb ze delete uit de map mods en uit downloads. Ik heb dit gezien via een filmpje op youtube dus dacht dat dit wel juist zou zijn.
mvg
juli 2021 - laatst bewerkt juli 2021
Heb je ook het bestand localthumbcache.package verwijderd uit de map \Documents\Electronic Arts\De Sims 4, @VanityChrystal? In dat bestand zitten namelijk de restanten van de gebruikte modificaties. Zodra je dat bestand hebt verwijderd kan De Sims met een nieuw en 'schoon' bestand beginnen. Als je De Sims 4 start maakt het spel zelf een nieuw bestand aan dus daar hoe je je geen zorgen over te maken.
Maar zoals @EA_Neil al aangaf als jouw pc ook crasht zonder de Sims te spelen is er heel wat anders aan de hand. Zou je hier ook eens de specificaties van jouw computer willen aangeven? Speel je op een windows computer of met een Mac? Als we dat weten kunnen we je al beter helpen.
Hartelijke groet. 😉
juli 2021
Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.
Meer weergevenWe controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.
Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help