Re: bug wasgoed accessoires

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

bug wasgoed accessoires

★★★★★ Newbie

Hoi!

Ik heb een probleem/bug met wasgoed accessoires.

Telkens als ik wasgoed in de wasmachine doe, is het meteen schoon en droog, maar zodra het in de droger gaat is het vies en droog.

Ik kan het ook niet opbergen, alleen wegleggen wat een berg kleding op de grond geeft. Heeft iemand anders ook dit probleem of weet iemand hoe je het kan oplossen.

De game repareren heb ik al geprobeerd, net als de 'voorwerp herstellen'-optie

 

 

 

Bericht 1 van 7 (756 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: bug wasgoed accessoires

[ Bewerkt ]
Champion

@SnuBoFi Het kan kloppen dat er nog steeds een probleem is met het wassen en drogen. Het ligt niet aan modificaties of custom content. Het is echt een bug en er zijn al meerdere bug rapporten gemaakt.

Uiteindelijk zijn er een aantal rapporten samengevoegd en zoals je kunt lezen zijn ze eigenlijk nog steeds open. Dat wil zeggen dat het probleem nog niet is opgelost!

https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/OPEN-LDSP-Can-t-wash-dry-clothes/td-p/9206976

 

In het midden van pagina #13 heeft een speler een aantal screenshot bijgevoegd. Wie weet herken je dit probleem: https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/OPEN-LDSP-Can-t-wash-dry-clothes/td-p/9206976/page/13

 

Als je denkt dat jij een soortgelijk probleem hebt, sluit je dan aan bij de posts door op 'Ik ook' te klikken. Er zijn verschillende problemen met de animatie van de wasmachine en drogers. Vermoedelijk hoort jouw bug hier ook bij.

 

Ik heb begrepen dat er wel aan wordt gewerkt maar het blijkt een hardnekkig vuiltje te zijn. Workarounds zijn wel afhankelijk van het probleem dat jij tegenkomt en worden ook voorgesteld in diverse posts.

 

Ik zal ook nog eens navragen welke work around voor jouw situatie het meeste uitkomst biedt. In de tussentijd.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 4 van 7 (739 Weergaven)

Alle reacties

Re: bug wasgoed accessoires

★★★★★ Expert
Verwijder eerst alle aangepaste inhoud, voordat je De Sims 4 via de Origin cliënt repareert, @SnuBoFi.

Groetjes.
Bericht 2 van 7 (750 Weergaven)

Re: bug wasgoed accessoires

★★★★★ Newbie

Dank je wel @RealSimmor0 Ik zal het proberen!

Bericht 3 van 7 (747 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: bug wasgoed accessoires

[ Bewerkt ]
Champion

@SnuBoFi Het kan kloppen dat er nog steeds een probleem is met het wassen en drogen. Het ligt niet aan modificaties of custom content. Het is echt een bug en er zijn al meerdere bug rapporten gemaakt.

Uiteindelijk zijn er een aantal rapporten samengevoegd en zoals je kunt lezen zijn ze eigenlijk nog steeds open. Dat wil zeggen dat het probleem nog niet is opgelost!

https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/OPEN-LDSP-Can-t-wash-dry-clothes/td-p/9206976

 

In het midden van pagina #13 heeft een speler een aantal screenshot bijgevoegd. Wie weet herken je dit probleem: https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/OPEN-LDSP-Can-t-wash-dry-clothes/td-p/9206976/page/13

 

Als je denkt dat jij een soortgelijk probleem hebt, sluit je dan aan bij de posts door op 'Ik ook' te klikken. Er zijn verschillende problemen met de animatie van de wasmachine en drogers. Vermoedelijk hoort jouw bug hier ook bij.

 

Ik heb begrepen dat er wel aan wordt gewerkt maar het blijkt een hardnekkig vuiltje te zijn. Workarounds zijn wel afhankelijk van het probleem dat jij tegenkomt en worden ook voorgesteld in diverse posts.

 

Ik zal ook nog eens navragen welke work around voor jouw situatie het meeste uitkomst biedt. In de tussentijd.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 7 (740 Weergaven)

Re: bug wasgoed accessoires

★★★★★ Newbie

@Trismagistos heel erg bedankt! Ik heb inderdaad hetzelfde probleem als die spelers. Het verwijderen van cc en mods heeft helaas niet geholpen. 

Voor nu werkt het voor mij om de was 'nat' te maken met de shift-toets en het dan in de droger te drogen. Hierna kan ik de was wel opvouwen en wegstoppen. 

Laten we hopen dat ze de bug snel kunnen fixen dan.

 

Heel erg bedankt!

Bericht 5 van 7 (729 Weergaven)

Re: bug wasgoed accessoires

★★ Novice

Waneer verwachten jullie een oplossing voor de bug?

Bericht 6 van 7 (487 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: bug wasgoed accessoires

Champion

Hey @erwinvan25,

 

Voorlopig blijft deze bug hardnekkig terugkeren en is er volgens mij nog geen zicht op een echte oplossing. Wat je waarschijnlijk wel hebt kunnen lezen in de threads is dat er meer manieren zijn om het glitchy gedrag van wasmachines, -drogers en waslijnen te verhelpen. 

  • Je kunt de wasmachine of droger even in de huishoudinventaris plaatsen en weer terug. (Helpt niet in alle gevallen)
  • Je kunt de machines ook verplaatsen (Helpt soms wel en soms niet) 
  • Droge was die toch weer vuil uit de droger komt, kun je met de shift toets (een cheat) weer nat maken en het opnieuw proberen. 
  • Je kunt de vuile was ook gewoon verkopen 

Ik koos meestal voor het laatste. (Geldwolf Thinking )

 

Hopelijk heb je in het bug rapport ook 'Me too' (Ik ook) aangeklikt. Het enige dat we kunnen doen is de waslijsten goed in de gaten houden. 

 

Veel plezier met spelen. Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 7 (467 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help