Re: Kit niet gekocht, maar wel een download die niet werkt?

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

betaling geannuleerd, maar origin zegt dat ik het pakket al heb

★★ Novice

Goedeavond,

 

Een tijd geleden probeerde ik tijdens de sale Griezelige Accesoires en Alles Aan De Kant te kopen. Dat lukte toen niet, ik denk een probleem bij de bank. 

Nu wilde ik het weer proberen, maar Origin zegt dat ik beide pakketten al heb, terwijl ik deze echt niet heb. Ook in de Sims zelf staat er bij Griezelige Accesoires en Aan De Kant dat ik ze nog niet heb. Maar zodra ik ze wil kopen staat er weer dat ik ze heb. Het is ook niet van mijn bank af. Wat moet ik doen? 

Bericht 1 van 10 (383 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: betaling geannuleerd, maar origin zegt dat ik het pakket al heb

Community Manager

Hey @binisimi@Trismagistos o7! 

 

Er waren gisteren wat probleempjes met De Sims 4 en Origin, wat er inderdaad toe deed lijken dat iedereen alle pakketten bezat, wat dus niet zo is... 😅

 

Als het goed is, is dat probleem inmiddels opgelost en zou je weer wat kunnen aanschaffen/downloaden etc., mocht je dat willen. Standard smile

EA_LeeuwAHQ

In thread bekijken

Bericht 7 van 10 (332 Weergaven)

Alle reacties

Re: betaling geannuleerd, maar origin zegt dat ik het pakket al heb

Champion

Hey @binisimi,

 

Als je in Origin kijkt onder het kopje 'extra content' voor 'Griezelige Accessoires' en bij 'meer' voor de Kit 'Alles Aan De Kant' dan kan je daar controleren of je de pakketten kunt downloaden. In het voorbeeld zie je de optie voor de uitbreidingspakketten. Je kunt dan ook zien of de pakketten/kits al zijn geïnstalleerd. 

 

Schermafbeelding 2022-01-05 113700.png

 

Als je zeker weet dat er nog niets van jouw bankrekening is afgeboekt en het is minder dan 36 uur geleden dan raad ik je aan nog even te wachten. Als je zeker weet dat er toch ergens iets is misgegaan dan kan je contact opnemen met de klantondersteuning. 

In deze link vind je alle mogelijkheden op een rijtje: https://bit.ly/EA-Ondersteuning
Als je contact opneemt via de chat is het verstandig om al jouw gegevens bij de hand te houden en goed op je e-mail te letten.

Hopelijk heb je hier wat aan.

 

Veel succes. Fingers crossed

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 10 (367 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Kit niet gekocht, maar wel een download die niet werkt?

★★ Newbie

Zover ik mij kan herinneren heb ik nooit de kits Kleine Kleertjes en Kleine Kampeerders gekocht, maar hij staat wel als download beschikbaar in mijn bibliotheek. Ook geeft hij ingame aan dat ik deze in mijn bezit heb. Wat niet zo is. De download knop werkt ook helemaal niet. Ik heb origin al een paar keer ververst maar hij blijft dit aangeven. Ik heb alle games opnieuw geinstalleerd via de "repareer game" knop. Maar deze kits worden niet zichtbaar. Ik kan ze dus ook niet aanschaffen, omdat ze continu op download staan. En klik ik hier op dan gebeurt er helemaal niks. Hoe kan dit? Ik vind het erg vreemd

Bericht 3 van 10 (358 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: betaling geannuleerd, maar origin zegt dat ik het pakket al heb

★★ Novice

Hey @Trismagistos ,

Ik heb even in mijn bestelgeschiedenis gekeken, maar ik heb Grizelige Accessoires een aantal keer proberen te kopen waaronder op 8, 11, 15 en 16 augustus. Alles Aan De Kant heb ik ook op die dagen geprobeerd te kopen (daar staat ook bij dat ik hem al heb terwijl er echt niets van mijn rekening af is), maar die kan ik niet eens meer in mijn bestelgeschiedenis zien

Bericht 4 van 10 (362 Weergaven)

Re: betaling geannuleerd, maar origin zegt dat ik het pakket al heb

Champion

Omdat je aangeeft dat je die extra pakketten niet hebt betaald maar ze wel als aangeschaft staan in Origin, denk ik dat je het beste even contact kan opnemen met de klantondersteuning. @binisimi!

Wij kunnen je hier alleen adviseren over speltechnische zaken. Als het gaat over aankopen of account gerelateerde zaken zal je echt contact moeten zoeken met die ondersteuning via een van de links een die ik je hier aangaf.  https://bit.ly/EA-Ondersteuning

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 10 (356 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: betaling geannuleerd, maar origin zegt dat ik het pakket al heb

★★ Novice

@Trismagistos 

Oke dat ga ik dan morgen doen! Bedankt Standard smile

Bericht 6 van 10 (354 Weergaven)

Re: betaling geannuleerd, maar origin zegt dat ik het pakket al heb

Community Manager

Hey @binisimi@Trismagistos o7! 

 

Er waren gisteren wat probleempjes met De Sims 4 en Origin, wat er inderdaad toe deed lijken dat iedereen alle pakketten bezat, wat dus niet zo is... 😅

 

Als het goed is, is dat probleem inmiddels opgelost en zou je weer wat kunnen aanschaffen/downloaden etc., mocht je dat willen. Standard smile

EA_LeeuwAHQ
Bericht 7 van 10 (333 Weergaven)

Re: Kit niet gekocht, maar wel een download die niet werkt?

Community Manager
Hey @Noesje28,

Ik heb jouw post even samengevoegd met een al bestaand topic over dit probleem. Standard smile

Er waren gisteren wat probleempjes met De Sims 4 en Origin, wat er inderdaad toe deed lijken dat iedereen alle pakketten bezat, wat dus niet zo is. Als het goed is, is dat probleem inmiddels opgelost.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 8 van 10 (326 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kit niet gekocht, maar wel een download die niet werkt?

★★ Novice

@EA_Leeuw @Trismagistos Ziet er naar uit dat dat inderdaad mijn probleem was, alles is nu weer normaal en ik kan hem gewoon weer kopen! Super bedankt Standard smile

Bericht 9 van 10 (293 Weergaven)

Re: Kit niet gekocht, maar wel een download die niet werkt?

Community Manager
@binisimi, geen dank! Veel speel plezier. Standard smile
EA_LeeuwAHQ
Bericht 10 van 10 (255 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help