Worlds locked on PlayStation.

door jotet
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Worlds locked on PlayStation.

★★★★ Novice

Ja precies, Ik had het spel opgeslagen op ‘n externe opslag. Toen heb ik de PlayStation uitgezet en het externe opslag en de disc verwijderd uit de PlayStation, toen de PlayStation weer aangezet. Daarna het externe opslag aangesloten en de disc er weer in. Toen moest ik even ‘n paar minuten wachten, toen heb ik het spel gestart en deed die het weer. Ben toen het spel gaan spelen en heb geen problemen meer gehad. 👍🏻

Bericht 11 van 23 (430 Weergaven)

Re: Worlds locked on PlayStation.

Community Manager
@jotet, heel goed om te lezen. Dankjewel voor je extra uitleg!

Veel speel plezier!
EA_LeeuwAHQ
Bericht 12 van 23 (239 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Pakketten zijn weg na update

★★★ Newbie

Toen wij vandaag op de ps4 de sims 4 wilden opstarten, moest hij een update doen. Dit hebben we hem laten doen. Nu hebben we gezien dat al onze pakketten weg zijn.

Dit ging over honden en katten, peuters, eilandleven. Alles is terug zoals toen we geen pakketten hadden.

Er staat wel dat we de pakketten in bezit hebben en gedownload hebben, maar toch is het weg.

We hebben het spel al 2x opnieuw opgestart, de ps4 al opgestart, alles blijft weg.

Wat moeten we doen?? 

De gezinnen die wij met onder andere honden en katten gemaakt hebben, al de updates van die pakket zijn weg.

De sims zijn kaal, geen kleren meer, honden en katten zijn weg,....

 

Hoe herstellen we dit terug???

Bericht 13 van 23 (278 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Pakketten zijn weg na update

Champion

Hey @brymbow,

 

Omdat je speelt op een PS4 zal je waarschijnlijk geen corrupte saves in je spel tegenkomen. Dit soort kapotte saves komen alleen voor als je gebruik maakt van cc en/of modificaties. Dit soort aangepast materiaal kan je nu eenmaal niet gebruiken op een console. 

 

Kijk ajb even in deze link Opgelost: Re: Worlds locked on PlayStation. - Answer HQ (ea.com) en specifiek naar de reactie van @EA_Leeuw misschien heb je daar wat aan.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 14 van 23 (263 Weergaven)

Werelden niet toegankelijk ps4

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Hi!

 

Sinds ik de update heb gedaan van 13/09, en ik het gratis pakketje heb gedownload kan ik niet meer in een bepaalde wereld en zijn bepaalde dingen van mijn aangekochte pakketten niet meer beschikbaar.

normaal kan ik dit verhelpen door licenties te herstellen, maar deze keer werkt het niet.

ik vond op dit forum iemand anders die dit ook tegen kwam maar hier werd het opgelost door de bestanden te verplaatsen naar en harde schijf. Mijn bestanden staan al op de harde schijf, vandaar dat ik mijn post schrijf.

Bericht 15 van 23 (251 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Pakketten zijn weg na update

Community Manager
@Trismagistos, @brymbow, ik voeg de posts even samen. Standard smile
EA_LeeuwAHQ
Bericht 16 van 23 (210 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Werelden niet toegankelijk ps4

Community Manager
Hey @lisadesloovere,

Speel je toevallig op een PlayStation?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 17 van 23 (216 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Werelden niet toegankelijk ps4

★★ Novice

Klopt!

Bericht 18 van 23 (209 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Werelden niet toegankelijk ps4

Community Manager
@lisadesloovere, oké, dan heb ik je post even samengevoegd met een al bestaand topic hierover. Er is in dit topic een gemarkeerde oplossing, kun je kijken of dat dit ook voor jou van toepassing is?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 19 van 23 (185 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Worlds locked on PlayStation.

★★★ Newbie
@jotet Het heeft geholpen! Dankjewel!!
Bericht 20 van 23 (172 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help