Re: Wereldmenu bij nieuwe game is blanco

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Wereldmenu bij nieuwe game is blanco

★★ Newbie

Hoi allemaal,

 

Ik heb een nieuw spel gestart en een gezin gemaakt, hierna kies ik het seizoen waarin ik wil starten en daarna krijg ik de keuze van een wereld. Echter blijft het scherm vervolgens blanco. Ik kan het spel wel opslaan en weer opnieuw beginnen, maar steeds krijg ik hetzelfde bij de wereldkeuze. 

 

Wie kan mij helpen, opnieuw opstarten en inloggen heb ik al geprobeerd. 

 

Alvast bedankt!

Bericht 1 van 3 (167 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Wereldmenu bij nieuwe game is blanco

[ Bewerkt ]
Champion

@sylviadeijkheb je al het bestand localthumbcache.package uit de map Documents\Electronics arts\De Sims 4 verwijderd? Vaak staan in dit bestand oude resten van bijvoorbeeld aangepaste inhoud zoals modificaties en custom content. Als je De Sims 4 daarna opnieuw start maakt het spel een schoon nieuw bestand aan.

Als het niet lukt zal je het spel even moeten repareren in Origin door met de rechter muisknop op detegel van de Sims te klikken en te kiezen voor repareren. Laat even weten of het met deze oplossingen wel lukt. Alvast bedankt.

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 3 (163 Weergaven)
Highlighted

Re: Wereldmenu bij nieuwe game is blanco

★★★★★ Expert
Hallo @sylviadeijk,

Zorg ervoor dat je de basisstappen helemaal eens doet. Alle aangepaste inhoud verwijderen. De Sims 4 via de Origin cliënt repareren.
Hierna De Sims 4 schoon starten, met een nieuwe gemaakte of standaard Sim / huishouden gaan testen.

Alle overige en onnodige openstaande software helemaal afsluiten, want het is mogelijk dat deze toch de goede werking van De Sims 4 verhinderen, op een bepaalde manier.
De Sims 4 altijd eigenlijk via de Origin cliënt starten, net als elk ander spel van Origin eigenlijk.

Mogelijk dienen de stuurprogramma's van de computer nog worden bijgewerkt en de nog beschikbare updates voor Windows installeren.


Systeemeisen voor De Sims 4 (basisspel, normale versie): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements

Groetjes.
Bericht 3 van 3 (154 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help