Re: Vreemd soort blauwe vlammetjes op vloer

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Vreemd soort blauwe vlammetjes op vloer

★ Guide

@Trismagistos   

 

Maar wel heel erg hartelijk bedankt voor alle hulp en de al genomen inzet. 

 

Ik kan er niet over uit, heb een hele dag verloren met het bouwen van een andere huis, ach ja achteraf niet zo heel erg, leer ik ook weer van.

 

Hartelijke groet

badmama62

 

Fijn weekend verder

 

Ps, Heb nog wel wat problemen, oa off-line willen spelen maar elke keer mijn spel moet activeren om te kunnen spelen. Maar dat laat ik voorlopig even liggen, dat pak ik een andere keer tezijnertijd aan. Heb er even genoeg van. Ben al blij dat dit probleem is opgelost.

Bericht 11 van 15 (615 Weergaven)

Re: Vreemd soort blauwe vlammetjes op vloer

★★★★★ Expert


Heb je wel de stappen juist en volledig gedaan, @badmama62?

@badmama62schreef:
Ik heb precies gedaan wat je voorstelde.
-naam gewijzigd van de Sims 4 map, dus nieuwe sims 4 map gemaakt
-origin cache gedelete
-sims 4 gerepareerd in origin client
-avast cleanup toegepast om computer op te schonen
-herstart computer
    
Blijkbaar dus niet. Deze stappen zijn makkelijk te volgen. Je hebt hiervoor geen software nodig van derden.
Nadat je de basisstappen hebben, dien je De Sims 4 schoon te starten en met een nieuw Sim of huishouden gaan testen.
Je kan geen eerder gemaakte huizen meer gebruiken. Door het gebruik van aangepaste inhoud (modificaties) kunnen er nog nadelige resten achterblijven in je spelvoortgang.



Ik heb namelijk de nodige problemen om off-line te kunnen spelen en het gebruik van de snelkoppeling van Sims 4 op het buroblad.
Krijg 9 van de 10 keer een wit venster van de Origin Client met de tekst *Hm, dat ging niet zoals gehoopt(blablabla)* of ik moet mijn spel weer activeren scherm.
Zoveel problemen met Origin, maar niet mijn onderwerp van hier op dit moment.
    
  • Begin met de cache van de Origin cliënt leegmaken.
  • Zorg dat je verbonden bent met het internet. Het gebruik van een bekabelde internetverbinding wordt aanbevolen.
  • Je dient alle overige en onnodige software helemaal afgesloten hebben. Mogelijk kunnen die de juiste werking van de Origin cliënt als De Sims 4 verstoren / verhinderen.
    Met name sommige beveiligingssoftware en programma's die "lagen" gebruiken, kunnen onbedoeld voor hinder zorgen.
    Een schone start van Windows kan hierbij helpen.
  • Verplaats de schuifbalk bij de instellingen van Gebruikersaccountbeheer op de laagste stand en bevestig nog deze actie.
  • De Origin cliënt als De Sims 4 starten als een Administrator.
    Rechtsklik op de snelkoppeling of meteen op het programma zelf en dan Uitvoeren als Administrator kiezen.



Ps, Heb nog wel wat problemen, oa off-line willen spelen maar elke keer mijn spel moet activeren om te kunnen spelen. Maar dat laat ik voorlopig even liggen, dat pak ik een andere keer tezijnertijd aan. Heb er even genoeg van. Ben al blij dat dit probleem is opgelost.
    
  • Mocht er gevraagd wordt om de productcode, dan dien je De Sims 4 via de Origin cliënt te starten en niet via de snelkoppeling op je Bureaublad.
  • Zorg dat de Origin cliënt is gestart en dat je met de juiste EA / Origin account bent aangemeld. Bij voorkeur en indien mogelijk, dien je volledige e-mail adres gebruiken, die je met de Kopiëren en Plakken functies overneemt, dan deze te typen.
  • Zorg dat je bent verbonden met het internet. Bij voorkeur met een een bekabelde internetverbinding.
  • Zorg dat de Origin cliënt niet gehinderd wordt door (beveiligings)software die je nog onnodig hebt staan draaien.
  • Ook kan je Gebruikersaccountbeheer (tijdelijk) uitschakelen en de Origin cliënt starten als een Administrator.


Meerdere woningen die als zijn gebouwd in het spel zullen komen met de verhoging. Als deze het niet hebben, dan ligt het toch ergens met de huizen die jijzelf bouwt.
Daarnaast zouden meer mensen een melding over dit probleem hier maken.


Indien dit vreemd effect nog steeds bestaat:
  • Hoe je de Origin In-game kan uitschakelen.
  • Overige en onnodige software dienen helemaal zijn afgesloten.
    Hierbij kan Windows Schoon Starten helpen.
  • De stuurprogramma's van je computer bijwerken. Begin bij die van je videokaart. Meestal zal die van NVidia of ATI / AMD zijn. Nadat een installatie klaar is, zal je de computer opnieuw starten.
    Een schone installatie van het stuurprogramma kan mee helpen. De instructies voor NVidia en de instructies voor ATI / AMD.
  • Zijn er soms nog updates beschikbaar voor Windows 10, die je eerst nog dient te installeren? Download allen, inclusief de optionele updates. Je zal de computer hierna opnieuw starten.
    Mogelijk dien je deze stappen nog een aantal keren te herhalen.
  • De grafische spelopties wijzigen. Mogelijk zal je bepaalde items moeten gaan inschakelen of uitschakelen.
  • Verlaag de beeldschermresolutie naar 1024×768.
  • Heb je soms de hardware overgeklokt? Dan zul je de standaardwaarden van de hardware fabrikant moeten terugzetten.
  • Lukt het om De Sims 4 in de venstermodus te starten?
  • Gebruik je meer dan 1 monitor of TV schermen, deze dan losmaken en uitschakelen.
    Niet benodigde apparaten losmaken en/of uitschakelen.
  • De laptopmodus uitproberen. Deze kan je activeren via de grafische spelopties van De Sims 4.
    
    
De systeemeisen voor De Sims 4.
Uitbreidingen en aanvullingen hebben weer hun eigen systeemeisen waaraan jouw computer dient te voldoen om deze te kunnen gebruiken.
    
Je DxDiag informatie vermelden bij je reactie, opslaan als een tekstbestand en als een bijlage toevoegen bij je reactie.


Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.


Bericht 12 van 15 (576 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vreemd soort blauwe vlammetjes op vloer

★ Guide
@RealSimmor0 zoals ik eerder vermeld heb, is het probleem met de blauwe vlammetjes al opgelost. Blijkt geen probleem te zijn, geen bug of een glitch, gewoon wandlampjes die te hoog geplaatst waren aan de keldermuur. Mijn gebouwde huizen hebben dus geen probleem, lampen weg, "probleem" weg. Oplossing stuk eenvoudiger dan achteraf blijkt. Sorry, niettemin bedankt voor de inzet.

Wat betreft off-line willen spelen en elke keer spel moeten activeren(elke dag), alle mogelijke maatregelen uitgevoerd, die genoemd zijn. Origin de-installeren en opnieuw installeren. Verwijderen origin cache. Opschonen De Sims 4 oa localthumbcache etc, grafische kaart GeForce updaten, spel repareren, reset Sims 4, zelfs opnieuw installeren van Sims 4( na deinstalleren).
Mijn Gamerslaptop voldoet aan alle eisen, heb nooit geen problemen gehad met sims 4 inloggen offline met de snelkoppeling op het buroblad, tot patchupdate 1.63.133.
Bericht 13 van 15 (567 Weergaven)

Re: Vreemd soort blauwe vlammetjes op vloer

[ Bewerkt ]
★ Guide

@RealSimmor0
Je kan geen eerder gemaakte huizen meer gebruiken. Door het gebruik van aangepaste inhoud (modificaties) kunnen er nog nadelige resten achterblijven in je spelvoortgang.

Reactie:
Mijn huizen bouw ik in bouwsaves in een aparte sims 4 map 《zonder》mods en ik maak altijd van elke save, traymap etc een backup op een externe harde schijf. Bij elke patchupdate, release nieuwe pakketten, ook altijd opschonen van de sims 4 map, legen prullenbak, toepassen Avastcleanup, grafische kaart update indien nodig, origin bijwerken, na installeren patchupdate/installeren nieuw pakket altijd repareren spel, windows 10 controle en uitvoeren van nieuwe updates. Dit is voor mij standaard uitvoeren bij release patchupdate en pakketten. En mods map verplaatst ik sowieso en natuurlijk altijd updaten, dit is voor mij al heel lang een standaard ritueel. Vink elke handeling af op papier voor ik uberhaupt ga spelen. De meeste handelingen doe ik trouwens elke keer voor ik ga spelen: opschonen sims 4 map, prullenbak legen, Avast cleanup, updates controle windows 10/grafische kaart en dat wat ik nu even niet beschrijf. Asus laptop al een jaar of 4 nieuw in gebruik en doet het uitermate goed, daar ligt het beslist niet aan, nog nooit zo'n goede gehad, maar het was dan ook een hele dure.

Groet badmama62

Bericht 14 van 15 (559 Weergaven)

Re: Vreemd soort blauwe vlammetjes op vloer

Champion
@badmama62 Een heel veilige en uitermate perfecte manier om je bouwsafes veilig te stellen. Hier passen dus geen standaard oplossingen en is maatwerk het enig juiste. Goed voor jou dat je het zo oplost.

Heel hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 15 van 15 (1.744 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help