Vanaf 13 november kunnen jouw Sims genieten van Sneeuwpret!

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Vanaf 13 november kunnen jouw Sims genieten van Sneeuwpret!

Champion

Nog eventjes wachten en dan kan je met je Sims gaan genieten van Sneeuwpret. In een oosters georiënteerd, besneeuwd vakantielandlandschap zal er ruimte zijn om jouw Sims tal van activiteiten te laten ontplooien. Ik heb al een aantal trailers gezien en het ziet er adembenemend koud uit op de bergtoppen van de Komorebi. Sims kunnen nieuwe vaardigheden leren en er zijn nieuwe winterkleren opgenomen in het pakket.

 

Wat dacht je van bergbeklimmen en snowboarden. Dat bergklimmen hebben mijn Sims trouwens al een hele tijd kunnen oefenen op de Top Hitz Klimmuur die mee kwam met het 'Fitness Accessoirespakket' in 2017.  In Sneeuwpret kan je met de kleintjes gaan sleeën en hopelijk kunnen ook zijn met de stoeltjes lift naar boven. Als je dan voldoende hebt geoefend met snowboarden en je hebt je flitsend, lichtgevende snowboard verdiend, kan je uitrusten in het badhuis of samen aan tafel gaan met een deken over je voeten.

 

In de nieuwe wereld zijn er natuurlijk ook nieuwe bouwmaterialen rijstpapieren schuifdeuren, 'tatami's' (een soort grote huiskamermatten) en natuurlijk de schitterende dakpannen! Kortom, volop mogelijkheden om een vakantiehuis te bouwen en ook  jouw eigen Simhuizen aan te passen aan de nieuwe oosterse stijl. 

 

 

 

Vooraf zal er natuurlijk ook weer een patchupdate komen om het basisspel aan te passen aan de nieuwe mogelijkheden. Ik heb begrepen dat er dan schuifbalken komen om de huidskleur van je Sims aan te passen en er staan nog een aantal andere veranderingen op stapel. Natuurlijk helpen we je dan ook weer om alle plooien van je spel glad te strijken.

Ik kan niet wachten om de winter in te gaan met Sneeuwpret.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 1 van 3 (349 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Vanaf 13 november kunnen jouw Sims genieten van Sneeuwpret!

Champion
@piewie88 Als je nog geen bundel met Sneeuwpret kan samenstellen dan zal je toch nog even geduld moeten hebben.
Ik heb gelezen dat in de Verenigde Staten bundels met Sneeuwpret worden aangeboden als je bijvoorbeeld ook honden en katten en Journey to Batuu er bij besteld. Zou het kunnen misschien zo kunnen zijn dat jij ook al heel veel pakketten van De Sims 4 hebt?
Hoe de bundels in Nederland er uit zullen zien en wanneer je die kan verwachten, weet ik ook niet precies. Misschien dat je zelf nog even moet wachten tot rond de kerst?

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 3 van 3 (290 Weergaven)

Alle reacties

Re: Vanaf 13 november kunnen jouw Sims genieten van Sneeuwpret!

★★★ Newbie

Hallo,

 

Ik wil graag een bundel samenstellen met Sims 4 Sneeuwpret nu staat op de

site dat dit na 1 december kan maar het is al 3 december en helaas lukt het

me nog steeds niet. 

 

Annet

Bericht 2 van 3 (299 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vanaf 13 november kunnen jouw Sims genieten van Sneeuwpret!

Champion
@piewie88 Als je nog geen bundel met Sneeuwpret kan samenstellen dan zal je toch nog even geduld moeten hebben.
Ik heb gelezen dat in de Verenigde Staten bundels met Sneeuwpret worden aangeboden als je bijvoorbeeld ook honden en katten en Journey to Batuu er bij besteld. Zou het kunnen misschien zo kunnen zijn dat jij ook al heel veel pakketten van De Sims 4 hebt?
Hoe de bundels in Nederland er uit zullen zien en wanneer je die kan verwachten, weet ik ook niet precies. Misschien dat je zelf nog even moet wachten tot rond de kerst?

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 3 (291 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help