Re: Uitbereidingen Sims 4 van PS4 account naar Origin account zetten?

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Uitbereidingen Sims 4 van PS4 account naar Origin account zetten?

[ Bewerkt ]
★ Novice

Hi ! Standard smile

 

Ik heb best veel uitbereidingen van de sims 4 op mijn PS4 account staan en heb deze ook gekoppeld met elkaar.

Is het nu ook mogelijk om ze op mijn Origin account te laten zetten? Of ben ik nu weer verplicht om nieuwe en dezelfde uitbereidingen te kopen.

Alvast bedankt, 

 

Groetjes,

Kimberley

Bericht 1 van 4 (1.067 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Uitbereidingen Sims 4 van PS4 account naar Origin account zetten?

★★★★★ Expert
Als je daarmee bedoel op de PC spelen, @KimberleyZwake. Dat gaat niet, wil je De Sims 4 ook spelen op de PC, dan dien je het spel als de gewenste uitbreidingen opnieuw te kopen voor de PC. Elk platform is apart namelijk.


Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (1.036 Weergaven)

Alle reacties

Re: Uitbereidingen Sims 4 van PS4 account naar Origin account zetten?

★★★★★ Expert
Als je daarmee bedoel op de PC spelen, @KimberleyZwake. Dat gaat niet, wil je De Sims 4 ook spelen op de PC, dan dien je het spel als de gewenste uitbreidingen opnieuw te kopen voor de PC. Elk platform is apart namelijk.


Groetjes.
Bericht 2 van 4 (1.037 Weergaven)

Re: Uitbereidingen Sims 4 van PS4 account naar Origin account zetten?

[ Bewerkt ]
★ Novice

Bedankt voor je reactie @RealSimmor0 

Ja klopt op de pc bedoel ik inderdaad. Heb het basisspel al een aantal jaar op m'n pc (origin) staan maar later toch op de ps4 gaan spelen. En nu wil ik graag weer terug de sims doen op de pc. Maar ik snap dat ik de packs dan weer opnieuw moet kopen dan.Frown

Misschien dan enig idee of de sims 5 dan ooit uitkomt? Haha. Dan wacht ik daar wel op ipv alles nieuw te kopen.

 

Groetjes,

Bericht 3 van 4 (1.030 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Uitbereidingen Sims 4 van PS4 account naar Origin account zetten?

★★★★★ Expert
Dan zul je deze uitbreidingen opnieuw kopen voor de PC, @KimberleyZwake. Dit geld ook voor andere spelplatforms en is altijd zo geweest. Zover is er niets bekend over een opvolger van De Sims 4.


Groetjes.
Bericht 4 van 4 (1.005 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help