Re: Trappen werken niet meer

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Trappen werken niet meer

★★★ Newbie

Na de update voor snowy escape heb ik een paar uren zonder problemen kunnen spelen. Vandaag willen mijn sims niet meer traplopen. Een deel van mijn sims zit nu dus opgesloten op de boven verdieping. Ik heb mijn mods al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Weet iemand hoe ik dit op zou kunnen lossen? 

Bericht 1 van 2 (370 Weergaven)

Re: Trappen werken niet meer

Champion
@hildetessa Zorg er in ieder geval voor dat je altijd CC en modificaties up to date houdt. Dit kan alleen bij de websites van de makers of daar waar je deze aangepaste inhoud hebt gedownload.
Om er zeker van te zijn dat je ook eventuele restjes van deze inhoud uit je spel verwijdert is het verstandig om ook het bestand: 'localthumbcache.package' te verwijderen. Dat bestand vind je in de map: '\Documents\Electronic Arts\De Sims 4'

Een heel eenvoudige manier om je Sims naar beneden te halen is om de vloer te verwijderen. Jouw Sims komen dan vanzelf een verdieping lager terecht. Daarna kan je proberen om de vloer terug te plaatsen en ook het systeem van je trappen en funderingen aan te passen.

Sinds de nieuwe patchupdate is er namelijk een nieuw bouw onderdeel in het basisspel bijgekomen. Je kan nu ook platforms plaatsen.
Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 2 van 2 (361 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help