Re: Trap

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Trap

★★★★ Novice

Sinds de laatste patch update (11/11/20) kunnen mijn sims de trap in mijn zelfgemaakte huis niet meer op of af.
Gisteren lukte dat wel nog. Als ik een nieuwe trap installeer op een andere plaats dan lukt dat wel.

Mijn sims zeggen steeds : "voetstappen en een uitroepteken in een rode tekstballon."

Bericht 1 van 2 (401 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Trap

[ Bewerkt ]
Champion

@Bruggeling007Waarschijnlijk heeft dat te maken met de nieuwe bouwmogelijkheden. Sinds de patchupdate is het mogelijk om platforms te bouwen in het huis en die ook te stapelen. Op bepaalde niveaus kunnen alleen kinderen nog op het bovenste platform lopen en bewegen (een soort schuilplek) Het kan zijn dat je de eerdere trap hebt aangebracht met de bouw cheat bb.moveobjects of dat er door funderingen nu een andere situatie is ontstaan.

Ik wacht ook nog even op de Nederlandse vertaling van de update maar ik heb wel al Engelse versies gezien via andere kanalen
Ik heb het zelf even kort uitgetest maar zal er zeker nog even naar kijken als blijkt dat het ergens anders in zit.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 2 van 2 (398 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help