‎THE SIMS™ 4 SIMTIMATES COLLECTION KIT + THE SIMS™ 4 BATHROOM CLUTTER KIT

door ClaudiaMws
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

‎THE SIMS™ 4 SIMTIMATES COLLECTION KIT + THE SIMS™ 4 BATHROOM CLUTTER KIT

★★ Novice

Hey, ik heb in januari ‎THE SIMS™ 4 SIMTIMATES COLLECTION KIT + THE SIMS™ 4 BATHROOM CLUTTER KIT gekocht en geïnstalleerd. Alleen vindt hij deze game nu niet meer en zou ik deze zogezegd niet gekocht hebben? Kan iemand van EA me helpen?

Bericht 1 van 5 (230 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ‎THE SIMS™ 4 SIMTIMATES COLLECTION KIT + THE SIMS™ 4 BATHROOM CLUTTER KIT

Community Manager
Hoi @ClaudiaMws,

Als je via de app kijkt, zegt het dan dat je ze opnieuw moet kopen? Of komen ze gewoon niet voor in het spel?

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 2 van 5 (211 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ‎THE SIMS™ 4 SIMTIMATES COLLECTION KIT + THE SIMS™ 4 BATHROOM CLUTTER KIT

★★ Novice

Via de app (Origin voor Mac) zegt hij dat ik de twee kits opnieuw moet aankopen, terwijl het geld wel van mijn rekening is gegaan… ik heb dit toen via e-mail al laten weten en een collega ging dit verder opvolgen, alleen heb ik geen antwoord meer ontvangen

Bericht 3 van 5 (204 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ‎THE SIMS™ 4 SIMTIMATES COLLECTION KIT + THE SIMS™ 4 BATHROOM CLUTTER KIT

Community Manager
@ClaudiaMws,

Hmm, op de forums kunnen we niet helpen met account/aankoop problemen. Maar als het te langzaam gaat via email, misschien is het een idee om een chat te beginnen met onze live support?

https://help.ea.com/nl/contact-us/

Probeer om de volgende opties te kiezen: "De EA App" -> "Bestellingen" -> "Controleren van de bestelstatus". Dat geeft mij de optie om een chat te beginnen, misschien krijg je dan iets sneller antwoord van hun.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 4 van 5 (202 Weergaven)

Re: ‎THE SIMS™ 4 SIMTIMATES COLLECTION KIT + THE SIMS™ 4 BATHROOM CLUTTER KIT

★★ Novice

Goedemiddag, ik heb gisteren contact gehad met de klantenservice via chat. Ze zeiden me dat de betaling niet is aangekomen, dus heb ik navraag gedaan bij mijn bank. Hier zeggen ze dat dit wel is gestort en ik heb ook printscreens + PDF van de overschrijvingen. Is er een e-mailadres waarnaar ik dit kan sturen?

 

met vriendelijke groeten

Bericht 5 van 5 (175 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help