Re: Sommige sims cc doen het niet, wat nu?

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sommige sims cc doen het niet, wat nu?

★★★ Newbie

Hallo daar!

 

Ik ben nu al twee dagen cc aan het downloaden maar op een of andere gekke manier doet bijna geen 1 item het...

Ik heb wel 100 verschillende items gedownload en in het spel gezet maar bijna niks lijkt het te doen. Ze staan gewoon in het mapje mods en het vinkje bij instellingen om aangepaste  materiaal in te schakelen staat ook aan. Een stuk of 5 van de 100 doen het wel, vreemd vorig jaar heb ik ook cc in mijn spel gezet en toen deed bijna alles het. Iemand de goude tip?

Bericht 1 van 4 (295 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sommige sims cc doen het niet, wat nu?

★★★ Guide
@djaniekvdwater Hoi,

Lees even deze tips van @Trismagistos misschien heb je hier iets aan. Ikzelf gebruik géén CC of mods i.v.m dat ik het spel "zuiver" wil houden. Er gebeuren te vaak dingen met mods of cc. Ik hoop dat je er iets aan hebt. Succes.

https://answers.ea.com/t5/Bug-rapporten-en-Technische/Als-je-gebruik-maakt-van-aangepast-materiaal/m...

Groetjes Monique
Bericht 2 van 4 (281 Weergaven)

Re: Sommige sims cc doen het niet, wat nu?

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @djaniekvdwater,

 

Kijk even of je de cc die je hebt gedownload ook hebt uitgepakt! Als je ook scriptmodificaties hebt gedownload dan zal je ook het andere vinkje moeten aankruisen. Vaak worden de pakketten in *.zip of *.rar bestanden op websites geplaatst. Houd er ook rekening mee dat sommige cc en modificaties met elkaar kunnen conflicteren. In dat geval kan je spel niet meer starten. Zeker als ze gebruikmaken van dezelfde basis of gekloond zijn uit onderdelen van het spel. Lees voor de zekerheid ook de gebruiksaanwijzingen van de makers van cc en modificaties. 

Zoals @monique23051 aangeeft kan je in de link meer informatie vinden.

 

Als je alsnog vragen hebt, laat het even weten.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 4 (262 Weergaven)

Re: Sommige sims cc doen het niet, wat nu?

Community Manager
Hey @djaniekvdwater,

Is het inmiddels gelukt? Standard smile
EA_LeeuwAHQ
Bericht 4 van 4 (222 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help