Sinds kleine week lopen paar dingen niet goed in mijn spel

door monique23051
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sinds kleine week lopen paar dingen niet goed in mijn spel

★★★ Guide

Hoi Allemaal,

 

Lange tijd helaas ziek geweest en nu sinds kleine week weer volop aan het spelen en er vielen me 2 dingen op:

 

Als sims naar highschool gaan dan willen ze natuurlijk een vriendje hebben of vriendinnetje voor 'prom' maar sinds kort kan ik dus een vrouwelijke sim niet verliefd laten worden op een mannelijke sim. Het lijkt wel of ze ineens allemaal Gay zijn zeg maar...Oké sommige van mijn simmetjes zijn dat ook maar deze wil haar "legacy" gaan halen dus nope. Hoe kan dit verholpen worden en waardoor komt dit? heb al beetje rondgezocht hier op deze site maar nog niets tegengekomen. Helaas...

 

2e probleem wat ik heb (en meerdere denk ik met me) is dat als een simmetje opgroeit dan dragen ze dus continue bij 1 of 2 outfits of meer die gehoor-apparaten die nieuw zijn. Hardstikke leuk dat die er nieuw in zijn gekomen maar niet continue bij elke opgroeiende sim! Ik denk dat dit al een bekend probleem is (hopelijk) en dat er aan gewerkt wordt?

 

Ik hoop het. Volgens mij waren dit de 2 ergste problemen waar ik de afgelopen dagen tegenaan liep. Mochten er meer volgen zet ik het hier neer. Ps mijn spel staat op Engels nadat ik hem opnieuw had gedownload...Stom stom maar goed. Speel nu dus maar op Engels door :-)

 

Groetjes Monique

Bericht 1 van 8 (362 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Sinds kleine week lopen paar dingen niet goed in mijn spel

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @monique23051,

 

Hopelijk gaat het nu weer wat beter met je! :Eaheart:

 

Om met het laatste te beginnen: @EA_Leeuw heeft een heel goede handleiding gemaakt om je spel weer in het Nederlands te installeren. Een nadeel je zult De Sims 4 dan eerst moeten de-installeren. Dat kan trouwens ook in de EA app. Maak voor de zekerheid een back-up van de map:  \Documenten\Electronic Arts\De Sims 4 en zet deze op een USB-Stick of externe harde schijf. Volg daarna de handleiding van EA_Leeuw: https://answers.ea.com/t5/Algemene-Discussies/GIDS-Spellen-installeren-in-het-Nederlands-via-de-EA-a...

 

De oordopjes kan je, als het goed is vinden in de inventaris van je Sims. Als je die uit de inventaris haalt zou dat probleem over moeten zijn. Als je wilt kan ik daar nog wel even dieper induiken maar de laatste bug rapporten zijn volgens mij van 2021.

 

De voorkeur voor het rotzooien met ander sims kan je instellen in Creëer Een Sim (CAS) Als je al een sim hebt gemaakt dan kan je via de cheat:

Spoiler
'cas.fulleditmode' 

de gemaakte keuzes alsnog aanpassen. 

 

Laat even weten of je iets aan deze antwoorden hebt. Zo niet dan kijken we samen even verder. Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 2 van 8 (351 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sinds kleine week lopen paar dingen niet goed in mijn spel

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @monique23051,

 

Hopelijk gaat het nu weer wat beter met je! :Eaheart:

 

Om met het laatste te beginnen: @EA_Leeuw heeft een heel goede handleiding gemaakt om je spel weer in het Nederlands te installeren. Een nadeel je zult De Sims 4 dan eerst moeten de-installeren. Dat kan trouwens ook in de EA app. Maak voor de zekerheid een back-up van de map:  \Documenten\Electronic Arts\De Sims 4 en zet deze op een USB-Stick of externe harde schijf. Volg daarna de handleiding van EA_Leeuw: https://answers.ea.com/t5/Algemene-Discussies/GIDS-Spellen-installeren-in-het-Nederlands-via-de-EA-a...

 

De oordopjes kan je, als het goed is vinden in de inventaris van je Sims. Als je die uit de inventaris haalt zou dat probleem over moeten zijn. Als je wilt kan ik daar nog wel even dieper induiken maar de laatste bug rapporten zijn volgens mij van 2021.

 

De voorkeur voor het rotzooien met ander sims kan je instellen in Creëer Een Sim (CAS) Als je al een sim hebt gemaakt dan kan je via de cheat:

Spoiler
'cas.fulleditmode' 

de gemaakte keuzes alsnog aanpassen. 

 

Laat even weten of je iets aan deze antwoorden hebt. Zo niet dan kijken we samen even verder. Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 8 (352 Weergaven)

Re: Sinds kleine week lopen paar dingen niet goed in mijn spel

★★★ Guide
@Trismagistos Hoi nee ik laat hem gewoon in het Engels staan, ik ga hem niet weer opnieuw installeren ;-) thx.

Nee ik bedoel niet de oordopjes maar als een kind of tiener en of iemand opgroeit hebben ze die gehoorapparaatjes continue in zeg maar zonder dat je die wilt! Dat gebeurt echt bij elke opgroeiende...Helaas sinds die update dus.

Ik bedoel dus oprecht dat elke tiener op school gay is in een keer dus NIET degene die ik speel! En dan vallen dus de jongens alleen op jongens en de meiden alleen op meiden! Dat is de fout momenteel. Ik speel nu dus pas met een tiener en die wil ik dus de legacy laten volgen en dus moet ze van mij een highschool-sweetheart hebben en dat lukt voor geen meter. Elke jongen op school is dus 'niet' bereikbaar om te flirten. Ik ga niet elke jongen aanpassen :-P haha...Dus dat is echt iets nieuws wat ik tegen kom dit was eerst echt niet helaas...

Groetjes Monique (bedankt weer)
Bericht 3 van 8 (343 Weergaven)

Re: Sinds kleine week lopen paar dingen niet goed in mijn spel

★★★ Guide
@Trismagistos Het gaat inmiddels weer ietsjes beter ;-) dankjewel!

Ik heb net een CAS geopend bij een vreemde zeg maar via de cheatcode en deze had dus niets aanstaan,wat ik vreemd vond. De vorige simmies hadden altijd namelijk álles aanstaan als in dat ze wilden ontdekken. Ik weet niet of dat ergens uit is gezet met het overzetten dus misschien? Kan ik dat ergens terugvinden dat jij weet? Bedankt weer...Even wennen op zijn Engels maar ach, ik hou op FB een dagboek in het Engels bij van de SIms 4 Legacy dus dat komt dan weer wél goed uit

Groetjes Monique
Bericht 4 van 8 (322 Weergaven)

Re: Sinds kleine week lopen paar dingen niet goed in mijn spel

[ Bewerkt ]
★★★ Guide

Dit bedoel ik dus met dat er niets aanstaat...Zie hieronder de screenshot. Ik zal nog wel een screenshot maken van de gehoortoestellen als je wilt?

 

Heb net nog wat gespeeld met mijn mannelijke sim van dezelfde familie (ligt dus paar dagen achter als tiener want tja...Zit verschil in leeftijd) en deze zit met hetzelfde probleem. Hij kan via de Bunny app zeg maar (effen de naam kwijt) wél sociaal flirten met iedereen maar als hij op school komt zijn alle meisjes niet geïntresseerd in hem! Cherm! Hahaha...Het loopt nu al de hele tijd zo dus ik denk dat er iets fout is ? Ik heb nog steeds geen mods of cc ;-) gelukkig...

 

NoRomance.jpgDylanPrescott.jpg

Bericht 5 van 8 (321 Weergaven)

Re: Sinds kleine week lopen paar dingen niet goed in mijn spel

[ Bewerkt ]
★★★ Guide

AllesOmgezet.jpgHeb alles omgezet naar die tip van jou (met dus die cheatcode) en dat werkt in ieder geval wél goed, daar strakjes met het meisjes sim helaas niet,raar he? Dus tja is het een oplossing? Ik weet het niet zeker. Het is denk ik wel een soort van bug beide dingetjes...Dus die gehoor apparaten die telkens opduiken bij simmetjes die opgroeien en dit ook ;-)

 

Bedankt wederom voor tijdelijke oplossing al zat ik hier zelf ook al aan te denken... Groetjes Monique03-13-23_8-19-56 PM.png

Bericht 6 van 8 (303 Weergaven)

Re: Sinds kleine week lopen paar dingen niet goed in mijn spel

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @monique23051

 

Ik heb nog even nagevraagd en opgezocht of er problemen zijn met de Medische Wearables maar tot zover heb ik geen signalen ontvangen dat er een bug zou zijn. 

Je kunt in CES (CAS) kijken of die gehoorapparaatjes in alle levensmomenten voorkomen en ze daar verwijderen (gebruik daarvoor ook de cheat). Zeker als het een Sim is die je uit de galerie hebt gedownload of die je via een Scenario speelt.

 

medische wearable 2023-03-14 011359.png

 

 

De seksuele orientatie van jouw sim:

Het kan zijn dat je om de cheat te laten werken toch ook eerst nog de localthumbcahe.package zult moeten verwijderen. Hierin kan zijn opgenomen dat deze Sims tiener nog steeds volgens het vorige patroon reageert. Hopelijk lukt het daarmee weer wel. 

 

Laat ajb even weten of je hiermee vooruit kunt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 8 (281 Weergaven)

Re: Sinds kleine week lopen paar dingen niet goed in mijn spel

★★★ Guide
@Trismagistos Goedemorgen,

Klopt dat doe ik ook telkens ;-) (Ze verwijderen). Het is wel raar dat ineens elke Sim ze draagt na het opgroeien maar goed...Dat kan een kleine bug zijn.

Ik heb de localthumbcahe.package verwijderd, dat vergeet ik telkens! Ik hoop dat het werkt...Fingers crossed. Dankjewel zoals altijd weer...Ik ben benieuwd naar vanavond het nieuwe pack...Fingers crossed voor jullie allen

Groetjes en fijne dag, sims ze

Monique
Bericht 8 van 8 (272 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help