Re: Sims4 werkt niet / traag , houd ik mijn uitbreidingspaks als ik game verwijd

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims4 werkt niet / traag , houd ik mijn uitbreidingspaks als ik game verwijder

★★★★ Novice

Hoi

Ik wou vandaag men sims opstarten maar het werkte eerst niet. er kwam namelijk een fout melding op , ik vermoed iets met de downloads. heb vanalles geprobeerd en ook de legacy versie gedownload. ik kan nu wel weer op de sims maar hij verloopt zo traag door deze versie en loopt telkens vast. 

ik kan niet meer terug switchen naar de 64 bit versie op een of andere manier.

Toen ik door origin aanr scrollen was zag ik dat je dus ook je game kan verwijderen ik dacht dat dit misschien zou helpen maar ik ben bang dat als ik dit doe dat al mijn uitbreidingspakketen weg gaan, is dit zo of behoud ik ze gewoon? 

Is er ook een manier op de legacy versie weg te krijgen? 

alvast bedankt

Bericht 1 van 2 (298 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims4 werkt niet / traag , houd ik mijn uitbreidingspaks als ik game verwijd

Champion
@charlizel9 Je hebt hier een vergelijkbare vraag gesteld: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/legacy-edition-verwijderen/m-p/9721256#M6373
Daar heb ik ook een deel van het antwoord gegeven.

Als je iets wilt toevoegen of binnen de zelfde soort vraag nog wat wilt aanvullen dan kan je daarvoor de drie puntjes rechtsboven je vraag gebruiken. Je kan daarmee je vraag aanpassen.

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 2 van 2 (294 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help