Sims4 ps4 aan het werk bundel

door loewieandmuffin
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims4 ps4 aan het werk bundel

★★★ Newbie

Ik heb de sims 4 aan het werk bundel gekocht voor op de playstation 4. Deze bundel bevat ook coole Keukenaccessoires en uit eten.

Toen ik de game opnieuw opgestarte kreeg ik een groot pand om ergens te plaatsen wat een belangerijk onderdeel was van 1 van de packs. Ik heb deze niet meteen geplaatst maar op rondje gedrukt en verder gespeeld. Maar deze vind ik nu nergens terug om nu wel te kunnen plaatsen. Ik heb al in de bibliotheek gekeken maar vind het nergens terug? Ik denk dat het een gebouw was van aan het werk, mss vab uit eten. Kkan het me niet herinneren buiten dat ik weet dat het belangerijk en groot was! Wie kan mij helpen???

Bericht 1 van 4 (608 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims4 ps4 aan het werk bundel

EA SPORTS FC Team

Hey @loewieandmuffin,

 

Misschien dat je het kunt proberen met een ander account of save om weer de intro te spelen om het gebouw te plaatsen. Mogelijk kan je er zo achter komen waar het gebouw te vinden is Standard smile

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (596 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims4 ps4 aan het werk bundel

EA SPORTS FC Team

Hey @loewieandmuffin,

 

Misschien dat je het kunt proberen met een ander account of save om weer de intro te spelen om het gebouw te plaatsen. Mogelijk kan je er zo achter komen waar het gebouw te vinden is Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 4 (597 Weergaven)

Re: Sims4 ps4 aan het werk bundel

★★★ Newbie

Hallo, 

 

ik heb het zelfde probleem gister gehad. En nu ben ik dat gebouw ook kwijt.

is het u gelukt om het te achterhalen?

op mijn andere controller aanmelden heeft geen nut, aan en uitzetten van de ps4 maakt ook niets uit.

Kunt u mij helpen?

dank!

Bericht 3 van 4 (451 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims4 ps4 aan het werk bundel

★★★ Newbie
@loewieandmuffin Hallo,

ik heb het zelfde probleem gister gehad. En nu ben ik dat gebouw ook kwijt.
is het u gelukt om het te achterhalen?
op mijn andere controller aanmelden heeft geen nut, aan en uitzetten van de ps4 maakt ook niets uit.
Kunt u mij helpen?
dank!
Bericht 4 van 4 (447 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help