Sims

door DaniaMosch
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims

★★ Novice

Ik speel de sims4 op de console (xbox x) en het werkte eigenlijk altijd goed tot de nieuwe update op 31/01/23. Sinds deze update loopt de game vaak vast en valt hij elk half uur uit. Als de game uit valt moet ik hem helemaal opnieuw opstarten en is het niet opgeslagen. Wat kan ik hieraan doen??

 

Bericht 1 van 2 (241 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims

Champion

Hey @DaniaMosch 

 

ik heb jouw bericht even verplaatst naar De Sims 4 | Bug rapporten | Forum | EA Answers HQ | NL

Je heb ook gereageerd op een veel ouder topic maar dat topic gaat niet over De Sims 4 op Console. In dit geval over de Xbox X serie.

 

Het is bekend dat de update van 31 januari voor problemen zorgt op onder andere de Xbox. Op het Engelstalige forum wordt dit probleem ook opgemerkt: Re: Console Controller Feedback - Pagina 5 - Answer HQ (ea.com) In de reactie van in de link kan je lezen dat er hard word gewerkt om deze problemen op te lossen.

 

Ik heb zelf even een test gedaan en zie vergelijkbare problemen op mijn Xbox maar ben nog niet zover dat ik een workaround kan voorstellen. Je zult dus nog heel even geduld moeten hebben. Ook ik hoop dat er snel een oplossing komt. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 2 (224 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help