Sims zonder gezichten

door leanaenhorse
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims zonder gezichten

[ Bewerkt ]
★★ Novice
Hallo,

Mijn sims zijn hun gezichten kwijt(zie foto). Dit gebeurt alleen bij sims die nieuw gemaakt of geboren worden. Ook zonder cc en mods gebeurd dit. Ik heb het spel al gerepareerd in Origin. Dit helpt niet. Alle mods/cc verwijderd, helpt ook niet.

Ook heb ik mij hele sims 4 map verwijderd en het spel een nieuwe laten aan maken en mijn saves en tray files terug geplaatst. Maar dit lost het probleem ook niet op. Wat kan ik verder nog doen?

Mvg,
Bericht 1 van 3 (459 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims zonder gezichten

★★ Novice
Dit probleem had ik sinds eergisteren.
Het enige wat ik kan bedenken is dat het door de videokaart komt, maar weet ik niet zeker. Daarvan had ik de drivers bijgewerkt naar de laatste versie en daarna gebeurde dit. Het gaat om nvidia geforce 940mx. Maar daar draaide sims 4 altijd prima op, zelfs op ultra instellingen.

Tot nu toe lijkt het opgelost door mijn laatste huishouden (waarvan 1 sim zonder gezicht) en huis op te slaan in de bibliotheek in de gallerij. Verder alles uit de bibliotheek gewist. Toen mijn tray files naar het bureaublad te kopieren. En de hele sims 4 map te wissen. Het spel zelf een nieuwe aanlaten maken en alleen de tray bestanden van het laatste huishouden en huis terug te plaatsen en verder helemaal niks. Ze komen dan eerst zonder gezicht uit de bibliotheek maar nadat ze geplaatst zijn op een kavel was er niks meer aan de hand. Tot nu toe tenminste.

Hopelijk is het daarmee opgelost en ebeurd het niet weer. Ik heb zelfs de mods terug kunnen zetten uiteindelijk en nog steeds is er niks aan de hand. Dus hoe het is ontstaan geen idee.

Mvg,

In thread bekijken

Bericht 3 van 3 (501 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims zonder gezichten

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hallo @leanaenhorse,

 

Dat ziet er niet zo goed uit, het lijkt op iets uit een horrorfilm Devil

 

Heb je dit probleem ook met een nieuw spel zonder savegame en sinds wanneer heb je dit probleem?

Jason.png
Bericht 2 van 3 (434 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims zonder gezichten

★★ Novice
Dit probleem had ik sinds eergisteren.
Het enige wat ik kan bedenken is dat het door de videokaart komt, maar weet ik niet zeker. Daarvan had ik de drivers bijgewerkt naar de laatste versie en daarna gebeurde dit. Het gaat om nvidia geforce 940mx. Maar daar draaide sims 4 altijd prima op, zelfs op ultra instellingen.

Tot nu toe lijkt het opgelost door mijn laatste huishouden (waarvan 1 sim zonder gezicht) en huis op te slaan in de bibliotheek in de gallerij. Verder alles uit de bibliotheek gewist. Toen mijn tray files naar het bureaublad te kopieren. En de hele sims 4 map te wissen. Het spel zelf een nieuwe aanlaten maken en alleen de tray bestanden van het laatste huishouden en huis terug te plaatsen en verder helemaal niks. Ze komen dan eerst zonder gezicht uit de bibliotheek maar nadat ze geplaatst zijn op een kavel was er niks meer aan de hand. Tot nu toe tenminste.

Hopelijk is het daarmee opgelost en ebeurd het niet weer. Ik heb zelfs de mods terug kunnen zetten uiteindelijk en nog steeds is er niks aan de hand. Dus hoe het is ontstaan geen idee.

Mvg,
Bericht 3 van 3 (502 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help