Sims werkt niet na switch EA Play

door Anoukkie28
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims werkt niet na switch EA Play

★ Novice

Hoi,

Ik probeerde zonet voor het eerst Sims 4 te spelen via EA play in plaats van Origin maar ik kan niet meer spelen.

 

Al mijn voorgang is er nog en alles leek eerst normaal maar toen ik begon met spelen begon hij de lessen die je krijgt als je voor het eerst Sims aanschaft opnieuw af te spelen. Ik heb die lessen gewoon genegeerd maar toen ik naar een andere kavel wilde gaan ging ie automatisch naar werelden openen om een huis uit te kiezen waar ik zou willen wonen en moest ik een nieuwe Sim maken. Heb ik gedaan met het idee dan is het klaar maar nu doet ie dat telkens als ik ga reizen met mijn Sim. Ik heb al via spelopties ‘begeleiding inschakelen’ uitgezet en de game opnieuw opgestart maar telkens komt ‘Emily’ van het helpcentrum weer als ik ga reizen en kan ik niet verder. Hoe kom ik hier vanaf?

Bericht 1 van 2 (227 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims werkt niet na switch EA Play

Champion

Hey @Anoukkie28,

 

Dat is een wel een vreemde situatie!

Zou je kunnen aangeven of je gebruik maakt van de EA App en of je ook gebruik maakt van aangepast materiaal? 

Wat je natuurlijk altijd even kunt proberen is De Sims 4 repareren maar het zou bijvoorbeeld ook aan iets anders kunnen liggen. Heb je pas geleden een upgrade van je computer uitgevoerd?

 

Hoe meer extra informatie je geeft hoe beter we je kunnen helpen. 

 

Hopelijk heb je wat aan deze informatie. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 2 (200 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help