Sims verdwijnen op openbare kavels

door xxBibi
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims verdwijnen op openbare kavels

★★ Novice

Sinds een tijdje verdwijnen de bezoekers van openbare kavels in de game gelijk nadat ze spawnen. Met mijn eigen sims is niets aan de hand. Doordat er dus (bijna) nooit bezoekers op kavels zijn kan ik geen winkels, restaurants en dierenartspraktijken runnen. Ook iets kopen op de markt in Salvadorada is onmogelijk doordat er geen sims zijn. Hierdoor is het spelen van de game een stuk beperkter. Ook als ik zelf naar een dierenarts of restaurant ga worden mijn sims niet geholpen. De game is al een keer opnieuw geinstalleerd en mods etc. verwijderd. 

Ik wil dit probleem graag oplossen voor de sims 4 seizoenen uitkomt. 

 

Ligt dit probleem aan mijn computer of is het een bekend probleem? Op de afbeelding staat info over mijn systeem.

 

Bericht 1 van 2 (343 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims verdwijnen op openbare kavels

EA SPORTS FC Team

Hey @xxBibi,

 

Als ik het goed begrijp verdwijnen dus de Sims zelf van de kavels, maar de gebouwen en winkels blijven er wel gewoon staan?

 

Ik ben dat probleem nog niet eerder tegengekomen, maar wat je kunt proberen is het volgend:

 

- Hernoem De Sims 4 map in jouw documenten en repareer het spel.

- Leeg de cache van Origin.

- Probeer een oudere savegame te herstellen

 

Hoe je dat doet kan je hier lezen: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Info-Sims-4-Technische-problemen-oplossen/m-p/6248684...

Jason.png
Bericht 2 van 2 (330 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help