juni 2020
Ik speel sinds een paar weken Sims 4 op mijn nieuwe Mac air. Ik heb gister voor het eerst een pack gekocht. Ik heb toen ooo wat nieuwe Sims gemaakt. Toen ik klaar was klikte ik op spel afsluiten+opslaan. Het laden duurde wat langer, nou dacht ik dat dat kwam omdat ik een nieuw pak had er er veel was om op te slaan. Ik ben nu een dag verder en hij is al minimaal 12 uur aan eht opslaan. Het lukt me niet om de Sims af te sluiten. Ik heb de helpdesk proberen te beleven maar die nemen niet op. Weet iemand wat ik moet doen. Ik weet het echt niet meer en ik heb m’n computer echt weer gewoon nodig.
juni 2020
juli 2021
juli 2021
juli 2021 - laatst bewerkt juli 2021
@LKDETD zou je de specificaties van jouw computer hier eens willen aangeven? Heb je een Mac of Windows computer en zou je ook willen aangeven of je gebruik maakt van aangepaste inhoud zoals custom content of modificaties?
Hoe meer informatie je geeft over de situatie, hoe beter we je zouden kunnen helpen.
Omdat je ook al op deze plaats: opslaan loopt al meer dan 24 uur vast - Answer HQ (ea.com) een topic hebt geopend, kan je daar ook de antwoorden verwachten.
Hartelijke groet.
Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.
Meer weergevenWe controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.
Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help